י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ועידת ביזנסט 2021

מנהל הפיתוח העסקי של לאומי: "כך תביאו לצמיחת העסק"

מנהל הפיתוח העסקי במערך העסקים של לאומי: "תכנון מראש וניהול צמוד של תזרים המזומנים עשוי להביא את העסק שלכם לצמיחה" • את הדברים אמר עדי קלייניאן במסגרת הרצאה בפני מאות בעלי עסקים חרדים בוועידת ביזנסט

מנהל הפיתוח העסקי של לאומי: "כך תביאו לצמיחת העסק"
המנכ"ל בהרצאה צילום: יח"צ

חושבים על המחר – גם בעסקים: מנהל הפיתוח העסקי במערך העסקים של לאומי, עדי קלייניאן, העביר הרצאה מקצועית למאות בעלי עסקים חרדים, במסגרת 'ועידת ביזנסט 2021' שנערכה במרכז הקונגרסים אווניו. בדבריו הציג קלייניאן את הצעדים הפיננסיים החיוניים להתנהלות עסקית חכמה, במטרה להבטיח יציבות פיננסית בטווח המיידי והזדמנויות לצמיחה והתפתחות עסקית בטווח ארוך.

לדברי קלייניאן, "תכנון מוקדם של תזרים המזומנים יכול לגרום פלאים ואף להבטיח יציבות בעסק לאורך זמן. יש חשיבות גבוהה למעקב רבעוני אחר עמידה בתחזית התזרים ושיפור לקראת הרבעון הבא". כמו כן  הדגיש קלייניאן את הצורך להגיע מוכנים לפגישה עם הבנקאי, כולל הכנת חומרים ומסמכים רלוונטיים מראש, ריכוז מידע ונתונים כספיים, לצד ביצוע הערכת תכנון וצפי לפעילות העסק בשנה הקרובה.

בהמשך דבריו התייחס לחשיבות השקיפות מול הבנק. "עדכנו מראש את הבנקאי שלכם על הוצאות משמעותיות בעסק, רכישה גדולה  או כל מהלך שיש לו השלכה כספית. עדכון שוטף ותכנון נכון של צרכי האשראי, יחד עם הבנקאי, יאפשרו לכם לקבל מהבנק מענה פיננסי מקיף ומתאים  לאורך זמן", אמר קלייניאן.


ביזנסט 2021 • יח"צ

בהמשך הציג את שירותי מערך לאומי עסקים, המספק מענה 360 לצרכים הפיננסיים של העסק, בזמינות וביעילות. לאומי מעמיד לרשות בעל העסק בנקאי אישי, אשר מלווה אותו לכל אורך הדרך ומכיר את העסק ברמה האישית, כולל פגישות תקופתיות שנערכות בבית העסק, לבקשת הלקוח. בנוסף, הבנקאי זמין לפניות ישירות של בעל העסק בכל הערוצים, בטלפון או בדיגיטל, ומעניק מענה בנקאי מהיר ויעיל לכל צרכי העסק.

"אני מזמין אתכם, משתתפי וועידת ביזנסט, להגיע לסניפי העסקים שלנו בפריסה ארצית ולהיפגש עם מנהלי הלקוחות והבנקאים המומחים שלנו לעסקים. הם ישמחו לשמוע את הצרכים של העסק שלכם ולבחון יחד איך להתאים עבורכם חליפה פיננסית נכונה וכוללת", ציין  קלייניאן בסיום דבריו.

'ועידת ביזנסט 2021' נערכה זו שנה שנייה על ידי ביזנסט – קהילה עסקית חרדית יחד עם אתר בחדרי חרדים, בהשתתפות נבחרת מרשימה של מרצים מהשורה הראשונה, שהעניקו למאות בעלי העסקים כלים, ידע ותוכן איכותי וחדשני לקידום ופיתוח העסק.

לאומי ביזנסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד