י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קרן דניאלי בשיתוף מכבי

מיזם מיוחד: בוחרים את רופא המשפחה והילדים שמגיעה לו תודה

מכירים רופא משפחה יוצא דופן? כזה שיודע לשלב אכפתיות, רגישות ואדיבות עם מקצועיות בלתי מתפשרת? קרן דניאלי בשיתוף מכבי בפעילות מזמינים אתכם לומר תודה לרופא המשפחה שלכם ולבחור את הרופא המסור של המדינה לשנת 2021

מיזם מיוחד: בוחרים את רופא המשפחה והילדים שמגיעה לו תודה
הרופא המסור צילום: יח"צ

פרס דניאלי מוענק זו השנה החמישית, בשיתוף עם משרד הבריאות, כדי להנציח את זכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה. דניאלי היתה בת שירות מצטיינת במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר לילדים, ונהרגה במרץ 2015, בגיל 20 בתאונת דרכים בעת שחזרה ממשמרת במחלקה. דניאלי תכננה ללמוד רפואה, וכדי להנציח את זכרה ופועלה, החליטה המשפחה להקים את קרן דניאלי לרפואה עם לב. השנה הוחלט להתמקד בתחום רפואת המשפחה ורפואת הילדים, בכדי להעלות על נס את הרופא/רופאה המסורים ביותר בדגש על אדיבות, רגישות ומקצוענות ללא פשרות.

הענקת הפרס נועדה להעצים את המוטיבציה בקרב כלל הרופאים והאחיות לשלב מקצועיות עם נשמה ולהגביר את המודעות העצומה וחשיבותה של האהבה והאנושיות כחלק בלתי נפרד מטיפול רפואי מקצועי. פרויקט הפרס מהווה הזדמנות להעריך ולהוקיר את האנושיות והשותפות האמיתית של הצוות הרפואי, עם המטופלים ובני משפחתם. בראש הפרויקט עומדת ועדה מקצועית שחבריה המכובדים הם אישי ציבור שעולם העשיה והרפואה קרובים לליבם.

יד ביד, בשותפות עם בני משפחות החולים, נאספות מדי שנה המלצות חמות על רופאים, אחיות וחברים נוספים בצוות הרפואי, המצטיינים במסירות יוצאת דופן באחד מתחומי הרפואה.

לאחר איסוף ההמלצות השנתי, יושבת הוועדה המקצועית לדון בהמלצות, ועל פיהן בוחרת במועמדים הראויים ביותר. המועמדים הנבחרים מקבלים בטקס הוקרה מרגש תעודת הוקרה על פועלם ומענק כספי נכבד. 'פרס דניאלי – רפואה עם לב' מעלה את המודעות הציבורית לחשיבותה העצומה של האהבה והאנושיות בשירותי הרפואה.

המליצו על רופא המשפחה שלכם בטלמסר 03-3065555 או בקלפיות המוצבות בקופת החולים ובחרו את הרופא המסור לשנת 2019.

רופאים מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד