כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
צה"ל משנה מדיניות

בשורה לתלמידי הישיבות הסרוגות: "החלטה משמעותית"

אחרי שבמשך שנים נדרשו 'לחתום ויתור' על מסלול ההסדר, תלמידי הישיבות בציונות הדתית שירצו להתמיין ליחידות מובחרות ולא הצליחו - כעת יוכלו לחזור ללמוד, בשל שינוי מדיניות בצה"ל | באיגוד ישיבות ההסדר מביעים סיפוק: "ההחלטה תחזק את התלמידים"

בשורה לתלמידי הישיבות הסרוגות: "החלטה משמעותית"

לאחר שנים ארוכות, צה"ל משנה מדיניות שתשפיע על תלמידי הישיבות במגזר הדתי-לאומי ותוכל לאפשר להם להמשיך ללמוד גם אחרי השירות הצבאי.

עד כה, תלמידי ישיבות ההסדר שביקשו להתמיין ליחידות מובחרות בצה"ל נדרשו 'לחתום ויתור' על מסלול ההסדר וזאת גם במידה ולא צלחו את ימי הגיבוש, בחטיבת התכנון ומִנהל כוח האדם (חתומכ"א) של צה"ל התקבלה החלטה על שינוי המדיניות.

מעתה יתאפשר לתלמידי הסדר להשתתף בגיבושים ליחידות מיוחדות, ובמידה ולא יעברו את הגיבוש, הם יוכלו לשוב למסלול ההסדר. זאת בניגוד לנוהל הקיים על פיו תלמיד שביקש להירשם לגיבוש, נאלץ לוותר על המסלול.

במסמך שכותרתו "עדכון מדיניות גיבושים ליחידות ממיינות לחיילי מסלול ההסדר", מפורטות ההנחיות לאילו גיבושים יוכלו לגשת חיילי מסלול ההסדר מבלי לחתום ויתור על המסלול.

"מדובר בהחלטה משמעותית מאוד שתאפשר לתלמידים שמתלבטים בנושא, ויחד עם זה רוצים את הלימוד העוצמתי, לבוא להנות מהיתרונות הגדולים של ההסדר ולאפשר גמישות החלטה בהמשך. ההחלטה תחזק את התלמידים, את צה"ל ואת הישיבות", מסר רמ"ט איגוד ישיבות ההסדר אורי פינסקי.

ישיבות הסדר צה"ל גיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד