י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"התגלגלנו כמו כדור"

רכבו התהפך לתוך חצר בית הספר ויצא בנס • צפו

שי משה שניצל יחד עם אשתו בהתהפכות רכבם לתוך בית ספר בבני ברק, מתאר את שאירע סמוך לכניסת שבת ומודה על הנס שעשה עמו השם: "לא יאמן איזה חסדים עשה איתנו הקב"ה" • צפו בדבריו

רכבו התהפך לתוך חצר בית הספר ויצא בנס • צפו
הרכב הפוך בחצר בית הספר צילום: באדיבות המצלם

סמוך לכניסת השבת האחרונה, איבד שי משה את השליטה על רכבו, שהתדרדר מגובה רב לתוך בית ספר בעיר בני ברק. והתהפך. היום (שני) לאחר שניצל בנס, הוא משחזר את שאירע. 

שי משה, המתגורר ברחובות, הגיע יחד עם אשתו כדי להתארח אצל בתו המתגוררת בבני ברק, "בכניסה לחניון התת קרקעי האוטו משום מה איבד את הברקסים ודהר לתוך החומה", תיאר שי והוסיף: "כשראיתי שאני נכנס לתוך החומה רציתי לסטות ימינה אך נזכרתי שילדים תמיד משחקים שם אז החזקתי את ההגה ונכנסתי בחומה". 

עוד הוא סיפר כי הוא חשב שבזה הוא בלם את הרכב, "לא ידעתי שיש תהום של 7 מטר למטה". והוסיף: "האוטו נפל 4 מטר למטה ואחרי זה עוד 3 מטר, התגלגלנו כמו כדור בתוך האוטו". 

שי משה נהג הרכב שניצל בהתהפכות סמוך לשבת \\ צילום: דוברות ארגון הצלה 

לאחר ההתהפכות, פקח שי את עיניו וגילה כי הוא נמצא בצד אחד - ואשתו בצד השני, "בקושי הצלחתי לפתוח את החגורה שלי, וההצלה כבר הגיעה". 

לסיום אמר שי משה: "ישתבח שמו, יצאנו מהמקרה הזה ממש בניסי ניסים". והודה על התפילות של כולם "לא יאמן איזה חסדים עשה איתנו הקב"ה, אולי בזכות התפילות של כולם במהלך השבת". 

כזכור, ביום שישי תיאר פראמדיק מד"א, יעקב צורף כי מכיוון שלא הייתה גישה לפצועים עקב שער בית הספר, הוזנקו למקום כוחות כיבוי שפרצו את השער. "שני הפצועים היו בתוך הרכב שהתהפך על צידו, חילצנו אותם מהרכב, והענקנו להם טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים", תיאר צורף. 

התהפכות רכב ניצל בנס ניצל מתאונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד