ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מה' מצעדי גבר כוננו

סיפור מפעים: בדרך לקבורה, הווייז לקח לבית עלמין אחר

בדרך לקבורת האב טעה ה-Waze והוביל לבית עלמין אחר, שעות ספורות לפני כניסת השבת • צפו בסיפורו של המשפיע הרבי מיילך בידרמן בשיעורו השבועי 

סיפור מפעים: בדרך לקבורה, הווייז לקח לבית עלמין אחר
pixabay

בשיעורו השבוע ביום ראשון סיפר המשפיע הנודע הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן, סיפור נפלא של השגחה פרטית, איך אישה בדרך לקבור את אביה הגיעה בטעות לבית עלמין אחר. 

בערב שבת לפני מספר שבועות התקיימה בבני ברק לוויה בחצות היום של יום שישי לאדם זקן ושבע ימים שהשאיר אחריו משפחה ענפה, מסע הלוויה יצא מבני ברק לבית העלמין בראשון לציון, חלק מבני המשפחה באו באוטובוסים וחלקם ברכבים פרטיים. 

כשהתחילה הקבורה ראו שאחת מהבנות ובעלה לא נוכחים במעמד הקבורה, בני המשפחה החליטו שמפני כבודם צריכים לחכות להם, בני המשפחה מתקשרים ומתקשרים והזוג לא עונים ומדובר ביום שישי אחר הצהריים ושבת מתקרבת.

בסוף אחרי המתנה ממושכת היא הופיעה והזדרזו באמת לקבור את אבי המשפחה לפני השבת, לאחר מכן שאלו בני המשפחה את הבת היכן היא הייתה? והיא סיפרה שאחרי הלוויה בבני ברק היא הזינה ב'ווייז' כתובת הגעה לבית העלמין, אך הם לא שמו לב באפשרויות ולחצו על בית העלמין חולון, הם מגיעים לחולון מחפשים לוויה והם לא רואים שום לוויה עד שמצאו אחד ברחוב שהוא אמר להם שזה כאן חולון ולא ראשון לציון, זה לא העיר שאתם מחפשים. 

הם רוצים לנסוע לראשון לציון והוייז לא עובד להם, הם שואלים איך מגיעים לראשון לציון וניסו לדעת איך להגיע, הם מחכים במקום עד שפגשו אדם שאומר להם "אני מנהל כאן משרד ואחת העובדות גרה בראשון לציון, אני מוכן לשחרר אותה לפני הזמן והיא תדריך אתכם לאן צריך להגיע" והיא אכן נכנסה לרכב והדריכה אותם. 

איך שהיא נכנסה לרכב היא מספרת להם בהתרגשות עצומה שהיא עובדת כאן עד שעה מאוחרת, ובימי שישי שמתחילים להתקצר היא מכינה את השבת בליל שישי ואתמול בלילה היא לא הספיקה להכין את השבת, והיא לא ידעה מאין יבוא עזרה, "הבוס הוא אדם קשה ולא משחרר, אז התפללתי לאבא שבשמים שישחרר אותי ופתאום מגיע הבוס שמשחרר אותי ולא רק, אלא אומר לי 'יש כאן רכב מוכן לראשון לציון' ואומר לי תסעי מיד".

מסיים ר' מיילך, בן אדם טועה והוייז מפסיק לעבוד, הכל בשביל האישה שצריכה להתפלל ולבקש להכין שבת מוקדם, תראו מה זה מה' מצעדי גבר כוננו.

 

 

 

אפליקציית וויז ראשון לציון בית עלמין הרב אלימלך בידרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד