י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במעמד רבני והנהגת העיר

בטקס רב רושם נחנך המרכז הרפואי "קארו" של כללית בעיר אלעד

במעמד רבני העיר אלעד, ראש העירייה ובכירי כללית נחנך המרכז הרפואי "קארו", הגדול ביותר במגזר החרדי ● רה"ע אלעד, הרב ישראל פרוש: "כללית היא הקופה היציבה, הטובה והגדולה ביותר בעיר"

בטקס רב רושם נחנך המרכז הרפואי "קארו" של כללית בעיר אלעד
כללית שירותי בריאות צילום: יח"צ

יום חג לתושבי אלעד. בטקס מרשים במיוחד, נחנך בסוף השבוע המרכז הרפואי "קארו" בעיר אלעד, הגדול ביותר בציבור החרדי. המרכז הרפואי החדש של כללית, המתפרס על פני שטח של 2,000 מ"ר, מביא בשורה של שדרוג והתחדשות בשירותי הבריאות והרפואה לתושבי אלעד.

המרכז הרפואי החדש, בהנהלת ד"ר ניר מרכוס, כולל מנעד רחב של מקצועות בריאות ובהם: רפואת משפחה, רפואת ילדים, נוירולוגיה ילדים, גסטרו ילדים, ריאות ילדים, אבחוני קשב וריכוז, בית מרקחת חדיש ורחב ידיים שיפתח בעת הקרובה ויכלול חדר ייעוץ רוקחי פורץ דרך - ועוד מגוון תחומים רפואיים שיהיו נגישים ללקוחות כללית באלעד.

במרכז החדש יינתן דגש מיוחד על רפואת ילדים, בהובלה של ארבעה מומחים לרפואת ילדים מהמרכזים הרפואיים המובילים בישראל. במקום יפעל גם מרכז להתפתחות הילד בו יינתנו לאורך כל שעות היום שירותי ייעוץ על ידי יועצת מומחית להתפתחות הילד.

באירוע חנוכת הבית וקביעת המזוזות למרכז החדש השתתפו; רב העיר הגאון רבי מרדכי מלכא, ראש העיר הרב ישראל פרוש, מנכ"ל כללית גב' רות רלב"ג, מנהלת מחוז דן-פתח תקוה בכללית ד"ר יעל רייכנברג, סמנכ"ל קהילה בכללית מר יורם סגל, מנכ"ל בית החולים שניידר ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהל המחלקה החרדית הרב אברהם קונסקי, מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פתח תקוה בכללית הרב נחמיה בלושטיין, מנהלת תק"ש בכללית הגב' חנה קוריץ, חברי הנהלת העיר, הרב שמחה סגל מנהל קשרי לקוחות בכללית, בכירי הנהלת כללית, מנהלי קשרי הקהילה במחוז הרב משה גבירר, הרב יחיקם גמליאל, הרב יחזקאל פקשר והרב צביקה שלזינגר, יו"ר ש"ס באלעד הרב יהודה אבוטבול, הרב אברהם שטרן סגן ראש העיר, הרב בערל אשר חבר מועצת העיר, אישי ציבור ואורחים נוספים.

במהלך הטקס הוצג לנוכחים צוות המרכז הרפואי החדש, שכולל מספר רב של רופאים ואחיות וכן מומחי רפואה מובילים בכל התחומים.

בקביעת המזוזה כובד המרא דאתרא הגאון רבי מרדכי מלכא. בדבריו שיבח רב העיר את הנהלת כללית על המבנה המפואר לטובת תושבי העיר ואמר כי: "כללית מתאימה עצמה בצורה נפלאה למגזר החרדי ומעמידה צוותים מיוחדים המבינים לליבם ולרוחם של הציבור החרדי. כאשר מבינים את השפה אחד של השני, מצליחים להבין את הרגישויות והדברים החשובים לצרכים של האחר. בשירותים של כללית ובפרט במרכז הרפואי החדש, ברור לכולם שכללית עושה כל שיש ביכולתה לעשות, וברור שהיא נותנת את שירותי הבריאות המצטיינים לתושבי אלעד".

גם ראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש, הודה להנהלת כללית ולמנהלי קשרי הקהילה ואמר: "אתם עושים עבודה נפלאה לטובת התושבים בעיר. כללית היא הקופה הכי גדולה והכי יציבה בעיר אלעד. מאחל ל'כללית' שתמשיך להתרחב ולהתעצם באלעד, בזכות העבודה המסורה שלכם".

מנכ"ל כללית גב' רות רלב"ג אמרה "המרכז הרפואי החדש, מרחיב את הלב. הוא נבנה בהשקעה מירבית לתועלת המשפחות תושבי העיר. העיר אלעד היא העיר הכי צעירה בישראל עם פוטנציאל צמיחה אדיר וזאת זכות גדולה עבורנו לתת שירות לתושבי העיר אלעד. האכסניה הזאת תעניק לנו את היכולת לתת שירות רפואי מושלם יחד עם המרפאות הנוספות בעיר אלעד".

מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, אמרה בנאומה "המרכז הרפואי קארו, שאותו אנו חונכים כאן היום, הוא המרכז הרפואי הגדול ביותר של כללית במגזר החרדי. חזון הכללית מתממש במבנה הזה שכולו נועד לשרת את הציבור החרדי בצורה מותאמת ומונגשת. כולנו תקווה שפתיחתו תהווה בשורה של בריאות לתושבי אלעד, אחרי שנתיים מאתגרות של התמודדות עם מגפת הקורונה".

הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית הודה לצוות ההנהלה ואמר: "כללית כארגון הבריאות המוביל בישראל מעניק את השירותים הרפואיים המקצועיים, החדשניים והמותאמים ביותר לקהילה. פתיחת המרכז הרפואי קארו החדש באלעד, הוא חלק ממעטפת שלימה של עשייה שמעניקה כללית ללקוחותיה בעיר אלעד כמו בכל רחבי הארץ."

הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פתח תקווה סיכם את האירוע המרגש ואמר: "נבנה כאן מרכז בשטח של אלפיים מטר, וזאת לצד המרכז החדש של כללית סמייל לרפואת שיניים ושאר המרפאות הפרוסות ברחבי העיר. תושבי אלעד יודעים ומכירים את העוצמה שיש לכללית, ורוב תושבי העיר בחרו להיות מבוטחים בכללית כי הם יודעים שיש לכללית את הרופאים הטובים ביותר. אנו מעריכים את ההשקעה הגדולה של הנהלת כללית והנהלת המחוז שמסייעים ודואגים באופן תדיר לפיתוח שירותי הבריאות במחוז."

שירותי בריאות כללית אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד