כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"אתה מערבב את כולם"

בן-גביר דרש תשובות; עבאס התחמק • צפו

עם פתיחת הדיונים במשכן על התקציב, יו"ר 'עוצמה יהודית' עלה לנאום במליאה ודרש לדעת מה דעתו של יו"ר רע"מ על רוצחי תינוקות ויהודים | האחרון התחמק מלהשיב, והזכיר: "אני הלכתי למסגד ולבית הכנסת בלוד" | צפו

בן-גביר דרש תשובות; עבאס התחמק • צפו
איתמר בן גביר//מנסור עבאס צילום: הדס פרוש, פלאש 90

על דוכן הכנסת: יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס ויו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר התעמתו היום (שלישי) זאת בצל הניסיון של האופוזיציה להביך את הצד הימני בקואליציה בסוגית היחסים בין רע"מ לחמאס.

בתחילה, בן-גביר, שעלה לנאום בדוכן, דרש לדעת האם עבאס, שניהל את הדיון במליאה, חושב שרוצח תינוקות או יהודי הוא 'שהיד', ואם הוא מגנה את מי שרוצח מתנחלים או חיילים.

עבאס הפנה אותו לבדוק מה העמדות שלו ושל מפלגתו, רע"מ, כפי שפורסמו בעבר. יו"ר 'עוצמה יהודית' לא הרפה, ודרש שיו"ר רע"מ ישיב לו: "בוא תהיה גבר, תענה", אך עבאס זעם על כך שבן-גביר לא נותן לו להשיב, והסביר: "אנחנו מקדמים חזון של שלום, ביטחון ושותפות בין יהודים לערבים".

"איתמר, אתה זוכר את האירועים בהר-הבית וכל מה שהיה בתוך המסגד? איזה תפקיד איתמר שיחק שם והלהיט את הרוחות? אני הלכתי למסגד ולבית הכנסת בלוד", הזכיר עבאס, ובן-גביר ניסה להחזיר את הדיון: "תראה כמה אתה מתחמק".

"אתה מערבב את כולם כאן. אני חושב שבנט, שקד ולפיד מבינים מה אתה עושה. הם רוצים את השלטון, אבל אותי לא תערבב. אתה, חוץ מ'הפוצי מוצי', מגנה זה שזרקו בקבוקי תבערה על חיילים בהר-הבית?", המשיך לשאול בן-גביר, אך לא זכה לתשובה.

מנסור עבאס איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד