כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בוועידה בגלאזגו

בנט לר"מ הודו מודי: "להמשיך את הדרך שהובלת עם קודמי"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, בוועידת האו"ם לשינוי אקלים. ראש הממשלה מודי שב על הזמנתו לראש הממשלה בנט להגיע לביקור רשמי בהודו

בנט לר"מ הודו מודי: "להמשיך את הדרך שהובלת עם קודמי"
מודי ובנט בגלאזגו צילום: חיים צח/ לע"מ

במסגרת ביקורו בוועידת האו"ם לשינוי האקלים בסקוטלנד, נועד היום (שלישי) ראש הממשלה, נפתלי בנט, עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי. בנט הודה למודי על היחסים החמים בין המדינות בשנים האחרונות, הזכיר את פועלו בהייטק, ואמרי כי ברצונו להמשיך את הקשר שתווה קודמו, נתניהו, עם הודו.

"ברצוני להודות לך", אמר בנט לר"מ הודו, "אתה האדם שהתניע מחדש את היחסים בין הודו וישראל. אלה יחסים עמוקים בין שתי תרבויות ייחודיות, התרבות ההודית והיהודית. אני יודע שזה מגיע מלבך. לא מדובר באינטרסים, אלא באמונה עמוקה שאתה מחזיק בה ואנו מרגישים את זה. בשם כל אזרחי ישראל, אנו מעריכים מאוד את הגישה החדשה הזו, זה דבר שייזכר בהיסטוריה. תודה לך".

בנט הזכיר את עברו בהייטק וסיפר על קשר עם חברה הודית: "ניסיוני האישי עיצב את תחושותיי במידה רבה. כפי שאתה זוכר, כשניהלתי חברת היי-טק התמזגנו עם חברה הודית במנהטן. במשרד היו ישראלים והודים רבים, והמפגש ביניהם יצר דינמיקה בלתי רגילה של חדשנות. יש דברים רבים מאוד שנוכל ללמוד מכם, וזה מה שאנו שואפים לעשות".

בנט הזכיר את הקשרים החמים בין נתניהו למודי ואמר כי "מטרתנו היא להמשיך את הדרך הנהדרת שהובלת עם קודמי ולהביא אותה לרמה חדשה על מנת שנוכל להבטיח ששתי המדינות יעבדו יחד בנושאי חדשנות, טכנולוגיה, חלל, ביטחון, חקלאות, טכנולוגיות מזון וכמובן טכנולוגיות בתחום האקלים".

לסיום אמר רה"מ בנט: "ברצוני לנצל את ההזדמנות הזו כדי לאחל לך ולעם ההודי ברכות לרגל חג דיוואלי ולהודות לך שוב על הידידות".

נרנדרה מודי הודו נפתלי בנט ועידת האקלים גלאזגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד