כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מגביר את הסיכוי לעבור

התמיכה המפתיעה מהקואליציה בחוק לטובת החרדים

הצעת החוק של חבר הכנסת מאיר פרוש לסבסד מדיחי כלים עבור משפחות מרובות ילדים, בכדי להקל עליהם את ההתמודדות עם גזירת החד פעמי שהשית עליהם שר האוצר, זוכה לתמיכה מוצהרת ראשוני בקואליציה

התמיכה המפתיעה מהקואליציה בחוק לטובת החרדים
אילוסטרציה צילום: pixabay

לא בלתי מעניין: חברת הכנסת מהקואליציה הודיעה הערב (שלישי) כי תתמוך בהצעת החוק של חבר האופוזיציה מאיר פרוש, המבקשת לסבסד מדיחי כלים למשפחות ברוכות ילדים, בכך היא מגדילה את הסיכוי שהצעת החוק תתקבל.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מבהירה חברת הכנסת אמילי מואטי ממפלגת 'העבודה', כי תצביע בעד החוק ומסבירה, "כבת בכורה במשפחה בת שישה אחים, אני מאמינה שילדים הם ברכה ושצריך לעשות כל שניתן כדי להקל על משק הבית".

מואטי מצהירה כי תתמוך בהצעת החוק למרות שהמציע הוא מהקואליציה וברור שבמשרד האומר יתנגדו לו, "הצעת החוק של פרוש נכונה מוסרית, נכונה כלכלית ונכונה אקולוגית", אומרת.

כזכור, חבר הכנסת פרוש הגיש הערב הצעת חוק כתשובה ל'גזירת החד פעמי' שהגה שר האוצר אביגדור ליברמן. על פי הצעת פרוש, המדינה תסבסד מדיחי כלים למשפחות עם למעלה מארבעה ילדים.

תמיכתה של חברת הכנסת מואטי משנה את הסיכויים להעברת החוק (לפחות בקריאה טרומית), כך שאם כל האופוזיציה תתמוך בהצעת פרוש וכך גם מואטי, התוצאה תהיה תיקו והחוק יוכרע על חודו של קול בודד שעלול לבוא בצורות שונות.

מאיר פרוש אמילי מואטי חד פעמי מדיח כלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד