י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מיליוני עוקבים ברשתות

'אוכל את העולם': איתן ברנת', צעיר יהודי מפורסם, מוציא ספר בישול כשר

מחבר ספרי בישול הצעיר ביותר: צעיר יהודי כבן 19, איתן ברנת', מתעתד להוציא לאור את ספר הבישול הראשון שלו, "איתן אוכל את העולם" | במהלך השנים הוא צבר קהל עוקבים עצום במדיה החברתית | וגם: מה המתכון האהוב עליו? 

'אוכל את העולם': איתן ברנת', צעיר יהודי מפורסם, מוציא ספר בישול כשר
השף היהודי איתן ברנת' צילום: מתוך הפייסבוק שלו

השף היהודי איתן ברנת', בן ה-19, הינו מחבר ספרי בישול הצעיר ביותר, לאחר שהכריז על ספר הבישול הראשון שלו, "איתן אוכל את העולם" ברשתות החברתיות. הוא כולל למעלה מ-85 מתכוני אוכל קלאסי מרחבי העולם שלדברי ברנת' נגישים וקלים להכנה

"זאת הייתה אחת החוויות המשמעותיות והמתגמלות ביותר בחיי", סיפר איתן ל'אלגמיינר' על הפרויקט. "היינו יותר משישה חודשים במטבח בבדיקה של כל מתכון בספר. זה נתן לי הזדמנות להרחיב את הידע שלי על תרבויות אחרות דרך האוכל. אני כל כך נרגש לקראת יציאת הספר ומפני כל כך הרבה פרויקטים מדהימים אחרים בתהליך. אני אסיר תודה".

מסתבר שכבר בגיל 11, ברנת' הילד התחרה בתוכנית אוכל, ובשנת 2017, הוא הופיע בתחרות אוכל נחשקת, הוא בוגר בית הספר פריש, בית ספר תיכון יהודי בניו ג'רזי, ברנת' הוא כיום לומד לתואר ראשון באוניברסיטת קולומביה. יחד עם אולפן הבידור והבישול שלו, איתן הפקות, הוא צבר קהל עוקבים עצום במדיה החברתית, כולל 2 מיליון עוקבים בטיק טוק, ושלושה מיליון עוקבים בפייסבוק, על ידי יצירת סרטונים ויראליים המציגים את כישורי הבישול שלו.

כל המתכונים בספר כשרים, וחלקם שואבים השראה מהמורשת היהודית של ברנת' ביניהם מרק העוף של סבתא שלו, עם קניידלך, ובבקה קינמון ושוקולד. הוא אומר כי פנקייק חמאת בוטנים עם ג'לי, זה המתכון האהוב עליו, מכיוון שמדובר בשילוב קלאסי חדש למנה קלה למתחילים במטבח.

טיק טוק איתן ברנת' שף יהודי ספר בישול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד