ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
לקראת הדיון הלילי

בנט נערך לקרב על התקציב: "באופוזיציה איבדו את זה לאחרונה"

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס את השרים והזכיר כי מדובר בישורת האחרונה לקראת העברת התקציב | בנאום שנשא עם פתיחת ישיבת הממשלה הזהיר בנט לעמוד על המשמר ולפקוח עין "להתגייס, להסביר לציבור, מול הקמפיינים, מול הפייק, את החשיבות שבהעברת תקציב"

בנט נערך לקרב על התקציב: "באופוזיציה איבדו את זה לאחרונה"
נפתלי בנט נואם בעצרת האו"ם צילום: אבי אוחיון /לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט שנחת לפני כמה שעות מוועידת האקלים, נערך להעברת התקציב בהצבעות שיחלו הערב (רביעי) וימשכו עד ליום שישי לפנות בוקר ותוקף את חברי האופוזיציה.

"צריך להתייחס להעברת התקציב כעל האתגר הגדול, היחיד, בימים הקרובים ואנחנו צריכים לעמוד בו", פתח ראש הממשלה בדברים שנשא קודם ישיבת הממשלה.

בנט ציין את חשיבות העברת התקציב מהזווית הפוליטית, "העברת התקציב משמעותה להבטיח את יציבות המדינה, שהעסק יתפקד, שהכלכלה תצמח ותשגשג. אנחנו עומדים על מעל 7% צמיחה".

רה"מ תקף את האופוזיציה "אנחנו מושכים את המדינה ליציבות, ויש מי שמושך אותה לבלגאן, לכאוס, לעוד בחירות, לחוסר תפקוד", הוא הוסיף ואמר לשרים, ""אנחנו בישורת האחרונה של המאמץ הזה, לפנינו ימים מתישים ולילות לבנים בכנסת, אבל התקציב יעבור".

"העברת התקציב תאפשר לנו את היציבות הפוליטית והכלכלית שדרושה להתמודד עם האתגרים הגדולים הבאים", הוא ביקש מחברי הקואליציה, "אני מבקש מכולם בימים הקרובים, להתגייס, להסביר לציבור, מול הקמפיינים, מול הפייק, את החשיבות שבהעברת תקציב, כשהפעם האחרונה שהעבירו תקציב בישראל הייתה לפני שלוש שנים וחצי".

"לא להיגרר לרמת דיון נמוכה", ביקש עוד בנט שציין "אני רואה שיש כמה חברים באופוזיציה שממש איבדו את זה בימים האחרונים, ראיתי את התמונות - זה דבר בלתי נתפס. הנשק שלנו הוא האמת, מה שאנחנו בונים ועושים פה. אנחנו מעלים את המדינה על המסלול, זו האמת. זו משימה כבירה, חשובה, ציונית ממדרגה ראשונה, והאמת תנצח".

"זה זמן השיא לאיפוק, גם בהתבטאויות, גם בציוצים, אם לא צריך לומר משהו - לא לומר. לא צריך לטלטל בימים הרגישים האלה את הספינה כדי להרוויח עוד נקודה בבייס", דרש.

תקציב המדינה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד