כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

משלחת מטעם מד"א השתתפה בארה"ב בכינוס השלוחים העולמי של חב"ד

במהלך הכינוס, נשא ראש המשלחת סמנכ"ל מד"א גיל מושקוביץ דברים בפני המשתתפים הרבים והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין מד"א לבין שלוחי חב"ד בעולם כולו

משלחת מטעם מד"א השתתפה בארה"ב בכינוס השלוחים העולמי של חב"ד
אורחת כבוד בכינוס השלוחים צילום: יח"צ

משלחת מכובדת של מגן דוד אדום בראשותו של סמנכ"ל מבצעים במד"א מגן גיל מושקוביץ השתתפה בכינוס השלוחים העולמי של חב"ד שהתקיים בניו יורק.

טיסתה של משלחת מד"א לכינוס השלוחים העולמי מהווה עדות לשיתוף הפעולה ההדוק המתקיים בין מגן דוד אדום – גוף ההצלה הלאומי של ישראל, לבין חב"ד בעולם כולו.

במהלך הכינוס, נשא ראש המשלחת סמנכ"ל מד"א גיל מושקוביץ דברים בפני המשתתפים הרבים והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין מד"א לבין שלוחי חב"ד בעולם כולו.

כמו"כ נפגש סמנכ"ל מד"א במהלך שהותו בכינוס עם רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזר, עם הרב הראשי של איראן הרב יהודה גראמי ונפגש לישיבת עבודה עם הרב מנדי קוטלרסקי מהמרכז לענייני חינוך של חב״ד בניו יורק, האחראי על השלוחים בעולם.

יצוין, כי במסגרת שיתוף הפעולה בין מד"א לחב"ד, קיים חמ"ל משותף של מד"א וארגון הסיוע העולמי של חב"ד CWA. שלוחי חב"ד ברחבי העולם כולו אשר מצויים בעת סכנה או אירוע חירום כלשהו, יכולים להזעיק את העזרה המיידית בכל רחבי הגלובוס.

מד"א כינוס השלוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד