י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בסיוע מפעל הפיס: נחנך פארק פיס ירוק במודיעין עילית בהשקעה כוללת של כ-3 מיליון ש"ח

האירוע נערך בהשתתפות נציגים בכירים מעיריית מודיעין עילית, מנהל אגף ההקצאות במפעל הפיס קובי בנבניסטי ונציגי קק"ל

בסיוע מפעל הפיס: נחנך פארק פיס ירוק במודיעין עילית בהשקעה כוללת של כ-3 מיליון ש"ח
חונכים את הפארק צילום: יח"צ

השבוע התקיים טקס חנוכת פארק פיס ירוק במודיעין עלית .הפארק נבנה בסיוע מפעל הפיס אשר היו השותפים המרכזיים להקמת הפארק שהוקם בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח .

הפארק החדש ממוקם בכניסה לעיר מודיעין עלית בשכונת חפץ חיים. הפארק משתרע על שטח של כדונם וחצי. פארק יפהפה המותאם לבילוי,הנאה ומשחק לכל המשפחה. בפארק קיימים 3 סוגי מתחמי משחק: לפעוטות ולבוגרים וכולל מתחם נדנדות מושקע במיוחד. הפארק מלא במדשאות ומרחבים ירוקים, פינות ישיבה מוצלות, ברזי שתיה לנוחות המבקרים ועוד. הפארק הוקם ביוזמת עיריית מודיעין עילית ושותפים בו גם קרן קק"ל.


פארק פיס • יח"צ

העיר מודיעין עילית היא אחת הערים המובילות בפארקים וגינות אשר נבנו בה בסיוע של מפעל הפיס. רק בעשור אחרון הושקעו בעיר ע"י מפעל הפיס בלבד כ-33 מליון שקלים בכ-60 גינות ברחבי העיר.

מנהל אגף ההקצאות במפעל הפיס קובי בנבניסטי אמר באירוע: "מפעל הפיס גאה על היותו שותף משמעותי במיזם המדהים הזה שהוביל ראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן. אין לנו כל ספק כי ההשקעה הזו חשובה לעיר מודיעין עילית אשר התברכה בילדים ושיפרה לאין ערוך את איכות החיים למשפחות רבות. מפעל הפיס השקיע משאבים ומאמצים רבים על מנת שפרויקט זה יקרום עור וגידים ואנו שמחים להיות כאן אתכם ביום המרגש הזה. מדובר באחד הפארקים יפים והמושקעים שנבנו כאן בעיר בשנים האחרונות ואין לי כל ספק שתושבי מודיעין עילית ייהנו ממנו עוד שנים רבות".

מפעל הפיס פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד