כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מידע רפואי אישי נפרץ ונחשף

קבוצת האקרים המזוהה עם איראן פרצה למכון בבני ברק

קבוצת האקרים בלאק שאדאו המזוהה עם איראן פרצה למכון החרדי ופרסמה את המידע של אלפי המטופלים | שמותיהם, מספרי הטלפון, האימייל, והבדיקות שעברו | בתוך כך מערך הסייבר המנהל את המאבק כנגדם, נאלץ להתמודד עם כה חזיתות במקביל 

קבוצת האקרים המזוהה עם איראן פרצה למכון בבני ברק
אחסון מסמכים צילום: freepik

גל פריצות הסייבר של ארגון בשם 'בלאק שאדאו' לאתרים ישראלים ממשיך ביתר שאת. ארגון האקרים שמזוהה עם איראן הצליח לפרוץ ל'מכון מור' ולדלות מידע כולל של מעל מ-290 אלף פניות של מטופלים.

המידע שאותו השיג ופרסם לציבור בערוציו השונים, היה בין היתר שמותם של המטופלים במכון, מספרי הטלפון, וכתובות האימייל. בנוסף, הצליחו האקרים האיראנים לדלות את המידע הרפואי של חלק מהמטופלים, כמו בדיקות ה-סי טי שעברו, אולטרסאונד ועוד. 

בתוך כך, פרץ הארגון בלאק שאדאו גם לאתר הרדיו 103FM משם הדליף את כתובות, מיילים, סיסמאות, טלפונים, תאריכי לידה ועוד - של הגולשים. כזכור, הארגון פרץ בעבר גם לחברת הביטוח הענקית 'שירביט'.  

הגורם המוסמך אשר מנהל את המאבק כנגד הפריצות, וההתמודדות עם האקרים הוא 'מערך הסייבר'. מערך שבו זמנית נאלץ להתמודד בכמה חזיתות, ביניהם פריצות האתרים, ופריצת הסייבר למערך בית החולים הלל יפה שבחדרה לפני למעלה משבועיים שעדיין לא הסתיימה. 

שם, סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי בית החולים נמצא במגמת התאוששות בכל הקשור למערכות המידע בעקבות התקיפה. 

 

 

איראן האקרים מכון מור מערך הסייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד