א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
התרחבות בעיצומה

הנהלת מכבי והמחוז ערכו סיור בחריש לאור ההתפתחות המרשימה

ההתפתחות בחריש מביאה את מכבי לשדרג ולפתח את שירותי הבריאות לטובת התושבים חברי מכבי. לצד מגוון השירותים הרחב שניתן כיום במרכז הרפואי של מכבי ברחוב דרך ארץ בעיר, בקרוב יתווספו שירותי בריאות נוספים – פיזיותרפיה רצפת אגן ומכבי ממבט ראשון. באופק כבר נערכים לפתיחת המרכז הרפואי החדש בעוד קצת יותר משנה. כדי לעמוד מקרוב אחר ההתפתחות, סיירו הנהלת מכבי והמחוז בחריש

הנהלת מכבי והמחוז ערכו סיור בחריש לאור ההתפתחות המרשימה
סיור בחריש צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות ממשיכה להוביל את ההתרחבות ופיתוח השירותים המתקדמים לטובת תושבי חריש. כדי לעמוד מקרוב אחר ההתפתחות בעיר, קיימו מנהל מרחב צפון השרון מר אייל שביט, מנהל המרכז הרפואי בחריש מר צחי מכלוף, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, מנהלת שיווק מחוז השרון גב' נורית גבע, מתאם קשרי הקהילה במחוז ר' שמעון ברגמן ונציגי הקהילות, סיור מקיף בחריש.

במהלך הסיור ביקרו במרכז הרפואי של מכבי בעיר, המעניק מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים בתחומים שונים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, דיאטנית ילדים, קלינאית תקשורת, עובדת סוציאלית, רפואת נשים, טיפת חלב, רפואת עיניים, אורולוגיה, אורתופדיה, אף אוזן גרון, כירורגיה, דיאטנית מבוגרים, א.ק.ג., מוניטור עוברי, טיפול רגשי, מרפאת אחיות, טרום לידה, מעבדה, שירותי משרד, מכבי פארם ומכבי ממבט ראשון.

לצד השירותים הנרחבים הניתנים במרכז הרפואי חריש, מכבי ממשיכה כל העת לפתח ולהרחיב את השירותים. בקרוב יתווספו שירותים נוספים של מכבי בחריש כמו מכבי ממבט ראשון ופיזיותרפיה רצפת אגן, כאשר בתוך קצת יותר משנה נערכת מכבי לפתיחת המרכז הרפואי החדש שפתיחה צפויה להתקיים בתחילת שנת 2023.

רק לאחרונה הורחבו שירותי טיפת חלב במרכז הרפואי חריש, וכן נוסף שירות חדש במרכז מומחים מוקד הדס הסמוך למרכז הרפואי ברחוב דרך ארץ 55. מרכז המומחים מספק מגוון רחב של שירותי רפואה מתקדמים, וכן שירות רפואה דחופה בשעות הערב ובסופי שבוע. כל זאת על מנת לאפשר לתושבים חברי מכבי ליהנות משירותי בריאות מתקדמים סמוך לבית, עם נגישות מרבית וזמינות מיטבית.

במכבי מציינים כי רואים מחויבות להמשיך את ההתרחבות והוספת השירותים המתקדמים, וזאת כחלק מתפיסת השירות של מכבי כלפי החברים. "העיר חריש נמצאת במגמת התפתחות מרשימה, ומכבי קשובה לצרכים הגוברים ופועלת על מנת להעניק את השירות המיטבי באופן המותאם ביותר לצרכים המקומיים".

חריש מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד