כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חדש באחיסמך: מרפאה תורנית המספקת שירותי רפואה דחופה בשבת

מכבי שירותי בריאות פתחה בשכונת גני איילון–אחיסמך את המרפאה התורנית שמספקת שירותי רפואה דחופה מדי שבת על ידי רופא מומחה, פרמדיק ואח. המרפאה מופעלת על ידי 'ט.ר.ם.' בשיתוף מכבי, וזאת במטרה להנגיש את שירותי הרפואה באופן המיטבי לטובת החברים

חדש באחיסמך: מרפאה תורנית המספקת שירותי רפואה דחופה בשבת
סניף מכבי בירושלים צילום: יח"צ

נוכח הביקוש הגובר שעלה בשיח שמקיימת מכבי עם התושבים באופן רציף, נפתחה המרפאה התורנית שנותנת מענה מדי שבת למקרי רפואה דחופים על ידי צוות רפואי מנוסה. המרפאה ממוקמת ברחוב שבטי ישראל 10 בשכונת גני איילון, והיא נפתחה בשבועות האחרונים כחלק מתפיסת השירות של מכבי להעניק את שירותי הבריאות השכיחים בטווח של "מרחק עגלה". תושבי גני איילון חברי מכבי יכולים מעתה לקבל את כל שירותי הרפואה הדחופה בשבת, כולל מענה לתפרים, הדבקות וטיפולים דחופים, בסמוך לבית ובלי להתפשר על איכות הטיפול ומקצועיותו.

את הטיפולים הדחופים במרפאה ניתן לקבל בימי שישי מהשעה 18:00 עד השעה 22:00, ובימי שבת בין השעות 14:00-18:00, על ידי רופא מומחה, פרמדיק מקצועי ואח מנוסה. בטווח שעות אלו, המכסות את השעות הקריטיות ביותר במהלך השבת, ניתן מענה ממוקד למקרים רפואיים דחופים המתעוררים במהלך השבת, וכך לחסוך הליכה ארוכה והתרחקות מיותרת מהבית.

שירות זה מצטרף למכלול רחב של שירותים שמספקת מכבי בשכונת גני איילון-אחיסמך. וביניהם- רפואת ילדים ומשפחה, שירותי מעבדה, שירות אחיות, קלינאות תקשורת ומזכירות.  בנוסף, כבר בתקופה הקרובה שעות רפואת נשים בשכונה תורחבנה עם תוספת משמעותית של 12 שעות שבועיות, וכן קלינאית תקשורת נוספת שתעניק שירות לתושבי השכונה חברי מכבי. כמו כן, תתבצע הרחבה בסוגי הבדיקות שניתן לבצע בשכונה, וכל זאת מתוך הבנה ששירותי הבריאות האיכותיים ביותר צריכים להינתן הכי קרוב לבית כדי לאפשר נגישות מרבית. 

מנהלת מרחב לוד במכבי שירותי בריאות, גב' שירלי כהן-חברוני: "אנו קשובים לפניות של חברים כחלק מתפיסת השירות והרצון ליצור שיפור מתמיד בשירותים הקיימים. באמצעות שירות מצויין הניתן לחברים, באה לידי ביטוי השליחות שלנו. מקדישים חשיבה ומייצרים שיח כדי לתת מענה מבעוד מועד לצרכים המתפתחים בהתאם להתרחבות השכונה".

מכבי שירותי בריאות אחיסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד