כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בעקבות מתווה משרד הבריאות

צפו: אלפי תיירים עובדי חברת אופטיקה בינלאומית נחתו בארץ

לאחר תקופה ממושכת בה השמיים היו סגורים לכניסת תיירים, נכנס לתוקף המתווה של משרד הבריאות שמאפשר כניסת תיירים לארץ. בעקבות כך נחתו השבוע ברכבת אווירית 2600 תיירים מאירופה עובדי חברת אופטיקל סנטר שיגיעו לביקור בן 4 ימים, לצורך כך שכרה החברה כ-1300 חדרים בבתי מלון שונים ברחבי ירושלים ושכרה עשרות אוטובוסים שישרתו את עובדי הרשת במהלך ביקורם בארץ | צפו

צפו: אלפי תיירים עובדי חברת אופטיקה בינלאומית נחתו בארץ
יוסי ריינר עם לורנט לוי צילום: ישי ירושלמי

האירוע הענק ויוצא הדופן שנערך השבוע בבניני האומה בירושלים בישר את יריית הזינוק המחודשת של ענף התיירות בארץ, לאחר שהושבת במשך תקופה ארוכה וספג נזק כלכלי עצום.

ברכבת אווירית של 11 טיסות נחתו בישראל 2600 עובדים של חברת האופטיקה הבינלאומית "אופטיקל סנטר" לביקור בישראל.

הבאתם של אלפי העובדים, להפנינג חברה ייחודי מסוגו שיימשך ארבעה ימים, הינה יוזמה אישית של לורנט לוי, בעלי החברה שהוכתרה בצרפת לחברת האופטיקה הרווחית ביותר לשנת 2020 . לוי, החליט, כי ברגע שישראל תאפשר כניסת תיירים, יטיס את כלל עובדי וספקי הרשת מרחבי העולם, להכיר את מדינת ישראל ולהציגה באור חיובי, וזאת בשונה מהדרך בה היא מוצגת באמצעי התקשורת הבינ"ל. בראייתו, המהלך יתרום רבות להסברה הישראלית בעולם.

הרגע הזה הגיע כשמשרד הבריאות פרסם לפני כ- 3 שבועות על המתווה לפתיחה מחודשת של השמיים לכניסת תיירים, 

ברגע פרסום המתווה עמלו אנשיו של לוי לארגן את מבצע הביקור בישראל.

במסגרת הפקת הענק נשכרו , בין היתר, 1300 חדרים ב- 11 בתי מלון בירושלים. את אלפי המתיירים, שמרביתם מעולם לא ביקרו בישראל וחלקם הגדול אינם יהודים, ילוו 70 מדריכי טיולים מקומיים אשר יציגו בפניהם את התרבות וההיסטוריה הייחודית של ישראל ובירתה ירושלים.

לוי בראיון ל'בחדרי חרדים' הסביר מדוע דווקא ירושלים: "מעבר לרצון שלי לשמוח יחד עם אלפי העובדים על ההצלחה העסקית, חשוב לתרום ככל שניתן לשיפור תדמיתה של מדינת ישראל, בעיקר באירופה ולהראות כיצד בעיר ירושלים, העיר שבה כל מאמין באשר הוא יודע לחיות זה לצד זה, ומכבדים אחד את רעהו". 

את הביקור הראשון בארץ ל 2600 עובדי החברה פתחו כאמור בקבלת פנים מפוארת ומושקעת שנערך בבניני האומה, כשנקודת השיא הייתה נאומו של בעל הרשת לורנט לוי שהציג את חזונו הארוך טווח לאורך השנים הבאות, בניהם הרחבת הרשת למדינות נוספות ושילוב טכנולוגיה מתקדמת שלא נראתה עד כה במשקפיים ובמכשירי השמיעה שאותם משווקים חברת "אופטיקל סנטר".

החברה מחזיקה ב- 23 סניפים בכל רחבי הארץ בניהם בערים: בני ברק ירושלים בית שמש אשדוד מודיעין תל אביב, ועוד, כשהיחודיות ברשת היא המקצועיות והמחיר ההוגן של המשקפיים, גם כשמדובר במשקפיים מהמותגים המובילים בעולם, הדבר מתאפשר הודות לעובדה שהרשת היא בינלאומית ואחת הגדולות בעולם, באופטיקל סנטר המקצועיות היא דגל החברה, ולכן, גם המוכרים בחנות הם אופטומטריסטים!, בכל סניף וסניף קיימת מעבדה במקום, מה שמאפשר לרוכש לקבל את המשקף עוד באותו היום.

הרשת אשר הוקמה ב- 1991 היא כיום מותג האופטיקה והשמיעה המוביל בצרפת. הכנסות הרשת בשנת 2021 מסתכמים עד כה במיליארד יורו. הרשת מעסיקה 5500 עובדים ומונה 622 חנויות בצרפת ו-50 חנויות ברחבי אירופה ובקנדה.   

    

מתווה תיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד