י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סוער במליאה

צפו: אמר לחבר הכנסת "מחבל" והורד מהדוכן

ח"כ שלמה קרעי ממפלגת 'הליכוד', כינה את הח"כ הערבי סמי אב שחאדה "תומך טרור, מחבל" | למזלו הרע מי שניהל אז את הישיבה היה אחמד טיבי שדרש מקרעי שיחזור בו, משסירב הוא הורד מהבימה • צפו בתיעוד 

צפו: אמר לחבר הכנסת "מחבל" והורד מהדוכן
מליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לקראת ההצבעות על תקציב המדינה שעתידות לארוך שעות רבות, נישאו נאומים סוערים במליאת הכנסת. במהלך דיון משולב בהצעת חוק התקציב והצעות החוק הנלוות לה, כינה ח"כ שלמה קרעי מ'הליכוד' את יו"ר סיעת בל"ד, חבר הכנסת סמי אבו שחאדה "מחבל" והורד מבמת המליאה ע"י ח"כ אחמד טיבי שניהל את הישיבה כסגן יו"ר הכנסת.

בתחילה הגיב קרעי לח"כ ויו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה וטען כי מפלגתו של עודה מוכרת את עצמה בנזיד עדשים לממשלה "האשכנזית הזאת".

קרעי מכנה את ח"כ סמי אבו שחאדה "מחבל" ומורד ע"י אחמד טיבי \\ צילום: ערוץ כנסת.

קרעי לא הצליח לעצור את עצמו והמשיך לומר לעודה: "עליך ועל חבריך הטרוריסטים אנחנו מתפללים כל שבוע, וכל היועץ עלינו ועל עמך בית ישראל עצה שאינה טובה, ומחשבה שאינה טובה, אבדו בטלו גדעו והפר עצתו". 

אז התערב ח"כ סמי אבו שחאדה וכינה את קרעי: "אפס", מה שהטריף את האחרון שהתפרץ לעברו של אבו שחאדה וקרא לעברו "תשתוק, תומך טרור, מחבל!".

אחמד טיבי, סגן יו"ר הכנסת פנה מיד לעברו של קרעי ודרש ממנו לחזור בו, קרעי סרב, טיבי קרא לו בקריאה ראשונה, שנייה ושלישית בזה אחר זה וקרא למאבטחי המליאה לעצור את נאומו ולהורידו מהדוכן. 

 

 

מליאת הכנסת שלמה קרעי אחמד טיבי איימן עודה סמי אבו שחאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד