י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת ההצבעות על התקציב

קרב הממתקים בין הקואליציה לאופוזיציה

בקואליציה ובאופוזיציה מנהלים קרב ממתקים בכדי לשרוד את השעות הארוכות של ההצבעות על תקציב המדינה שייחל הערב. ביטן הציג שתי שקיות עמוסות בסוכריות שונות ובקואליציה מיהרו להצטייד גם כן בשוקולדים ובכפכפים

קרב הממתקים בין הקואליציה לאופוזיציה
הממתקים לקראת התקציב צילום: באדיבות המצלם

במסגרת דיוני תקציב המדינה, נערכים בקואליציה ובאופוזיציה לשעות ארוכות של הצבעות, בהן חברי הכנסת יהיו מרותקים למסך ההצבעה והצטיידו במיני מתיקה לטובת חברי הכנסת.

תחילה, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד', שמחזיק באופן קבוע בלשכתו במליאת הכנסת סוכריות לחלוקה לחברי הכנסת, פרסם תמונה שבה הוא מציג את השלל שממתין לחלוקה לחבריו לאופוזיציה בעת הדיון הארוך שיימשך על פני יממה וחצי. גם יו"ר הקואליציה עידית סילמן מיהרה לשוק כדי להצטייד במיני מתיקה לחלוקה לחברי הכנסת, השרים והסגנים מהקואליציה.

ביטן עם השלל.

"התפתחות מדאיגה מאוד", כתב אתמול חבר הכנסת ביטן בהלצה בטוויטר, "אפילו את הסוכריות מנסים לחלק לקואליציה ואופוזיציה. לכן בתקציב הסוכריות שלי יחולקו רק לאופוזיציה".

סגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה מ'ימינה' השיב לו: "דוד זה כל מה שהצלחת להביא עם 30 מנדטים? חכה תראה איזה סוכריות אנחנו מביאים עם 6 מנדטים. אגב בתקציב הסוכריות שלנו מחולקות לכל עם ישראל".

הפעקאלע שיחולק לחברי הכנסת.

היום הוסיפו ב'ימינה' והכינו ערכת ממתקים שתחולק לחברי הכנסת, מעין פעקאלעך: "ערכת התרעננות לח"כ העייף" נכתב על חבילת הממתקים, "זה יקרה לאט… זה יקרה מהר.. העיקר שיקרה".

גם במפלגת 'העבודה' דאגו לנוחות וסיפקו כפכפים נוחים לחברי הכנסת, לצד ערכות שוקולד כשעליהם מודפס הכיתוב "שוקולד? בעד", שיחולק לכל חברי הכנסת, לא רק מהקואליציה, אגב מדובר בשוקולד בכשרות בד"ץ 'העדה החרדית'.

ממתקים שוקולד תקציב המדינה דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד