כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
שקיפות לציבור

מחר זה קורה: שידור חי מהדיון המכריע בעניין חיסון הילדים

הצוות לטיפול במגיפות שעל כתפיו רובצת האחריות להכריע האם להמליץ על חיסון ילדים בני 5 ומעלה, יקיים מחר את הדיון המכריע בשידור חי | עשרים אזרחים צפויים להביע את דעתם בנוגע לחיסוני הילדים והציבור יוכל לצפות בשידור חי 

מחר זה קורה: שידור חי מהדיון המכריע בעניין חיסון הילדים
נערים בתור לחיסון צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

צוות הטיפול במגיפות והצוות המייעץ לחיסוני הקורונה יקיימו מחר (חמישי) בשעה 15:00, דיון ציבורי לקראת ההכרעה בנושא הרגיש - מתן חיסוני קורונה לילדים בגילאי 5-11.

לאחר שוועדת המומחים של ה-FDA המליצה על מתן חיסוני קורונה לילדים בגילאי 5-11, החליט הצוות הטיפול במגיפות (צט"מ), לקיים דיון ציבורי פתוח ולהציג את המידע בנושא ואת מכלול השיקולים לקראת קבלת ההחלטה על המלצתו למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש.

במהלך הדיון שיועבר במלואו בשידור חי, יוצגו חומרים מקצועיים גם ע"י חברת פייזר בנוגע לחיסון הייחודי של החברה - לגילאים אלו. וגם ע"י האיגוד לרפואת ילדים והחוג הישראלי למחלות זיהומיות בילדים.

20 אזרחים מן השורה יוכלו לשאול את חברי הצוות לטיפול במגיפות, שאלות שמטרידות אותם בנוגע לחיסון, או להשמיע את דעתם. כך זה יתנהל במהלך הדיון מחר: 20 דוברים שיציגו בפני הצט"מ (הצוות לטיפול במגפה) את עמדתם.

מודעת משרד הבריאות לקראת הדיון החשוב \\ משרד הבריאות. 

לכל דובר יוקצו 3 דקות, שבהן יוכל להציג את דבריו, ללא שימוש במצלמת הוידאו. סדר הדוברים יהיה לפי הא'-ב', כשהדובר להתייחס לנושא באופן מקצועי.

במשרד הבריאות הדגישו כי לא יתאפשר שיח שישמיץ באופן אישי או קבוצתי את חברי הצט"מ או את עובדי משרד הבריאות. "לא תתאפשר אלימות מילולית מכל סוג שהיא במהלך הדיון. במקרים של חריגה מכלל זה, תופסק באופן מיידי ההצגה של הדובר". 

לאחר ש-20 הדוברים יתבטאו, יוצגו שאלות נבחרות שהגיעו מהציבור והמומחים יחויבו להתייחס לשאלות. 

כדי לצפות בשידור החי של הוועדה. יש להכנס לעמודי משרד הבריאות ברשתות החברתיות: יוטיוב, פייסבוקטוויטר

קורונה חיסון ילדים משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד