כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מנע חלק מהגזירות

הח"כ מ'ימינה' טוען כי הגר"מ אישר לו לתמוך בתקציב; בית הרב מכחישים

חבר הכנסת יום טוב כלפון מ'ימינה' הגיע הבוקר באופן חשאי לביתו של הגר"מ מאזוז בבני ברק וקיבל את ברכתו להצביע בעד תקציב המדינה. לסובביו הוא טוען כי הגר"מ נתן את ברכתו לאחר שהבין כי הוא מנע חלק מהגזירות שהתכוונה הממשלה להשית על הציבור | כלפון מכחיש את הדיווח | מבית הגר"מ נמסר: "הרב שולל את הדברים בכל תוקף"

הח"כ מ'ימינה' טוען כי הגר"מ אישר לו לתמוך בתקציב; בית הרב מכחישים
ח"כ כלפון אצל הגר"מ מאזוז צילום: מתוך פייסבוק

חבר הכנסת יום טוב כלפון ממפלגת 'ימינה', סומן כבר עם כניסתו לכנסת כמי שעשוי לערוק ברגע האמת ולהפיל את תקציב המדינה, כשהלחצים הגיעו אליו מכל הכיוונים, אך הוא בשלו הודיע כי יתמוך בו.

כלפון, חובש כיפה סגורה, נכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, כנציג הצרפתים ברשימת 'ימינה' לכנסת. הוא קיבל בימים האחרונים לחצים מצד רבנים, חברי הכנסת ואישי ציבור במטרה לשכנע אותו לעשות את המעשה האמיץ ולהפיל את התקציב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבר הכנסת כלפון הגיע הבוקר (רביעי) לביקור חשאי בעיר בני ברק והתקבל אצל ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, שעות בודדות לפני שהכנסת מצביעה על התקציב.

ח"כ כלפון. צילום: דוברות הכנסת.

גורמים ששוחחו עם חבר הכנסת כלפון בשעות האחרונות שמעו ממנו כי הרב אמר לו כי מאחר והצליח להשפיע על התקציב ולמנוע חלק מהגזרות הוא יכול להצביע בעד התקציב ולכן כך הוא יעשה.

חבר הכנסת יום טוב כלפון מסר בתגובה ל'בחרדי חרדים': "מה שכתוב בכתבה לא נכון. יש לי כבוד עצום לרבנים ואני מבקש שלא לערב את הרבנים בעניינים האלה".

מביתו של הרב מאזוז נמסר כי הרב שולל את הדברים בכל תוקף, לא נאמר לח"כ כלפון לתמוך בתקציב ולא כל אישור לדבר זה. הרב שליט''א בעמדה נחרצת נגד הממשלה ונגד תקציב המבזה את עולם התורה ובני הישיבות.

בעקבות תגובת בית ראש הישיבה הוסיף חבר הכנסת כלפון ומסר: "מעולם לא טענתי שהרב מאזוז אישר לי לתמוך בתקציב. כנראה שגורמים פוליטיים רוצים לפגוע ברב ואתר בחדרי חרדים משתפים פעולה איתם בפרסום שקרי".

יצוין כי זו לא הפעם הראשונה שכלפון מתקבל בבית הרב מאזוז. עשרה ימים לפני ראש השנה תשפ"ב הגיע חבר הכנסת יום טוב כלפון לפגישה אצל הרב בבני ברק. באותה פגישה הועלו נושאים אישיים, בין היתר עלה עניין זקני ורבני העדה התוניסאית. בין האנשים שהועלו הוא סבו של חבר הכנסת, שהרב דיבר עליו באחד השיעורים האחרונים שלו, שהיה רב חשוב בטוניסיה, הם הכירו לפני שנים. ח"כ כלפון פרסם פוסט בעניין והודה לו על כך.

יום טוב חי כלפון הרב מאיר מאזוז תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד