כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

איך מוזילים ביטוח רכב?

אם כבר רוכשים ביטוח לרכב, לפחות תדאגו לעשות זאת במחיר שלא ישאיר לכם ספקות. עם מחיר טוב לביטוח תוכלו לעשות אותו בדיוק בזמן, ותחסכו לעצמכם סיטואציות לא נעימות

איך מוזילים ביטוח רכב?
חיפוש ביטוח מוזל צילום: FREEPIK

כל מי שמעוניין לחדש ביטוח רכב ירצה לעשות את זה במחיר הכי טוב שיש. כל זאת בתנאי שהביטוח יהיה מספיק טוב, ויכסה אתכם כמו שצריך. קיימות כל מיני שיטות שיאפשרו לכם להוזיל בצורה משמעותית את העלויות של ביטוח הרכב שלכם. במאמר הבא אנו נסביר לכם בדיוק אילו אפשרויות עומדות לרשותכם על מנת לקבל את המחיר הכי טוב שיש. אם כבר רוכשים ביטוח לרכב, לפחות תדאגו לעשות זאת במחיר שלא ישאיר לכם ספקות. עם מחיר טוב לביטוח תוכלו לעשות אותו בדיוק בזמן, ותחסכו לעצמכם סיטואציות לא נעימות.

מבצעים השוואה בין חברות הביטוח

הדרך הכי פשוטה להוזיל ביטוח לרכב היא על ידי השוואה בין חברות הביטוח השונות. קיימות לא מעט חברות ביטוח, והתחרות בענף הולכת וגוברת, בפרט לאור כניסתן של חברות הביטוח הדיגיטליות בשנים האחרונות, כמו ליברה, ולכן הכוח נמצא בידיים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבצע השוואה פשוטה. גם אם נדמה לכם כי ההשוואה לא באמת יעילה, היא מביאה איתה תוצאות מעולות. תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו הביטוח שתרכשו יהיה במחיר מעולה.

לא נזכרים ברגע האחרון

את הביטוח אתם צריכים לעשות בכל שנה, ולכן אין סיבה שזה יתפוס אתכם שאתם לא מוכנים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לא להיזכר ברגע האחרון. אם תזכרו מראש שאתם צריכים לסגור ביטוח, תוכלו לעשות את זה בקצב שלכם. ברגע שיש לכם מספיק זמן, לא תמצאו את עצמכם עושים החלטות שתצטערו עליהם.

בודקים מספר חברות ביטוח שונות

כל אחד יכול לבחור את החברה שבה הוא ירצה לסגור ביטוח לרכב. אף אחד לא יגיד לכם באיזה חברה לסגור ביטוח או מה אתם צריכים לקחת בחשבון. אנו מציעים לכם לבחון את כל חברות הביטוח השונות על מנת להוזיל את העלויות. אם תהיו נעולים מראש על חברת ביטוח אחת, זה עלול לייקר את העלות הסופית. תהיו פתוחים להצעות חדשות, אולי תגלו חברת ביטוח רכב שלא שמעתם עליה. כאמור, ענף הביטוח השתנה בשנים האחרונות עם כניסתן של חברות דיגיטליות חדשות כמו ליברה, ופותחו בו מודלים חדשים של תמחור המאפשרים ללקוחות לבצע התאמה אישית לצרכיהם ולהנות ממחירים המותאמים יותר לרמות הסיכון שלהם, שווה לבחון את החברות הקיימות ומה הן מציעות לפני קבלת החלטה סופית על רכישה.   

ביטוח לפי קילומטראז'

אם היקף הנסיעות שלכם הוא ממוצע ומטה, כדאי שתבדקו איזה חברות מציעות ביטוח שמתומחר לפי קילומטראז'. מדובר במודל תמחור שבשנים האחרונות, מאז כניסתה של ליברה שהחדירה אותו לענף הביטוח, הפך לנפוץ יחסית. מספר הקילומטרים שהרכב נוסע משפיע על מחיר הביטוח משום שכשנוסעים פחות הסיכון יורד וכך ניתן להוזיל את הביטוח לרכב. בהתאם למודל זה, כאשר היקף הקילומטראז' נמוך, מחיר הביטוח יהיה נמוך יותר.

לא מקבלים את ההצעה הראשונה

קיבלתם הצעת ביטוח רכב שנשמעתם לכם מעולה? אם עדיין לא יצא לכם לבדוק עוד ביטוחים, אין לכם לאן לרוץ. מוטב כי תבדקו עוד ביטוחים שונים על מנת שתוכלו להיות רגועים. ההצעה הראשונה היא לא תמיד ההצעה הכי טובה שתוכלו לקבל. רק אחרי שתבחנו את כל ההצעות האחרות, תוכלו לעשות בחירה בלב שלם. אם כבר בוחרים ביטוח לרכב, תדאגו כי אתם לא נופלים בפח.

בשורה תחתונה, כשאנחנו מחפשים ביטוח לרכב, אנחנו תמיד נשאף לרכוש את הביטוח שמספק לנו את הכיסויים המקיפים ביותר, במחיר הנמוך ביותר. חשוב שתדעו, שאפשר להוזיל משמעותית את מחיר ביטוח הרכב. שיהיה בהצלחה!

ביטוח רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד