י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במעמד מרגש ורב רושם

ילדי הקירוב התחילו ללמוד הלכות שביעית אצל שר התורה

ילדי הקירוב של שובו החלו בלימוד הלכות שביעית במעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי. המעמד התקיים במעונו של שר התורה בהשתתפות חברי נשיאות שובו, הנהלת הרשת וקבוצה נבחרת מתלמידי שובו יחד עם נציגי רבני הכוללים של כנסת ישראל צפו בתיעוד וסיקור

ילדי הקירוב התחילו ללמוד הלכות שביעית אצל שר התורה
ילדי שובו במעונו של הגר"ח קנייבסקי צילום: ליפא מוזר

מעמד מרגש וייחודי נערך במעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי לפתיחת לימוד שביעית לאלפי תלמידי שובו כהוראתו של מרן שר התורה להגביר חיילים בלימוד הלכות שביעית בכל תפוצות ישראל.

את המעמד פתח רו"מ כנסת ישראל הגר"י קניג בגודל הזכות לשהות במעונו של בעל ה'דרך אמונה', ואשרינו שזכינו יחד התלמידים והאברכים להגות וללמוד את תורת רבנו שליט"א בקביעות.

חבר נשיאות שובו האב"ד הגרי"א דינר פתח בלימוד הלכות שביעית מתוך ספרו של שר התורה, והזכיר את הזכות הגדולה של רשת שובו המאירה באור התורה לאלפי ילדי ישראל וזוכה לקרבה מיוחדת אצל רבנו הגדול רבן של ישראל. הגרי"א דינר הוסיף: "בוודאי שבלימוד התלמידים יחד עם רבני הכוללים יש נחת רוח עצומה להקב"ה, וזה עצמו הברכה להנהלת שובו, למנהלי בתי הספר, לראשי ואברכי הכוללים של כנסת ישראל, ובעיקר לאלפי תלמידי שובו שיזכו לראות טוב ושפע כל הימים".

לאחר מכן נשא דברים נרגשים חתנא דבי נשיאה הגר"י קולדצקי חבר נשיאות הרשת: "זוכים אנו כעת להוסיף עוד נדבך ועוד קומה במפעל הגדול הזה כתקנתו של מו"ח מרן רבנו שליט"א. אשריהם של אלפי הילדים והצוות ההוראה המסור של רשת שובו, ויחד עימם מאות האברכים המופלגים שזוכים להביא את הכולל ואת הבית מדרש לתלמידים ולמשפחותיהם, והלוואי ונזכה לקבל פני משיח ורבנו בראשינו".

קודם ברכת שר התורה הובאה ברכתו של נשיא שובו המשגיח הגה"צ רבי חיים וואלקין שציין בברכתו את מסירותם של הנהלת רשת שובו לאלפי התלמידים להאירם באורה של תורה.

שיאו של המעמד בברכתו של שר התורה שבירך את הילדים והאברכים הלומדים והעוסקים לברכה ובצלחה בכל מעשיהם.

דברי סיום נשא מנכ"ל שובו הרב חיים מיכאל גוטרמן שהודה למרן שר התורה על הזכות לחסות בצל כנפיו, וכן הזכיר בדבריו בהודאה מיוחדת לכלל צוותי ההוראה המתמסרים בכל מאודם למען אלפי תלמידי שובו. הוא הודה במיוחד לרבני הכוללים של כנסת ישראל שלומדים יחד עם תלמידי שובו את הלכות שמיטה ויש בדבר תוספת כח וחיזוק לכלל תלמידי הרשת.

בסיום המעמד זכו ילדי שובו לברכה אישית משר התורה, ולאחר מכן התברכו חברי הנהלת רשת שובו מנכ"ל הרשת הרב גוטרמן ויו"ר שובו אנגליה הרב דוד בלאקמן, וראשי הכוללים של כנסת ישראל להצלחה במפעל האדיר לקירוב ילדי ישראל לאבינו שבשמיים.

 

הרב חיים קנייבסקי שובו שביעית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד