כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
המבריקים של השבוע

חד פעמי ואקלים, מה עוד נשאר לסקר?

שער הניצחון של 'משפחה', שער החד פעמי של 'בקהילה' ושער האקלים של 'הדרך' | האירוע ההיסטורי במודז'יץ ב'העולם החרדי' וביקור הרבי מויז'ניץ ב'הציבור החרדי' | סיכויי ההצלחה של המגזין החדש 'רגע' | מסע מרתק במחוזות היהדות השורשיים באיטליה ב'במה' ונסיעת הרבי מסאטמר לעיר אבותיו ב'בחצרות'

חד פעמי ואקלים, מה עוד נשאר לסקר?
שערי השבועונים צילום: עיבוד 'בחדרי חרדים'

נשתמש השבוע במילים של שער מגזין 'משפחה' כדאי להגדיר את תמונת המצב, לנוכח שלושת השערים בשבועונים: "שער הניצחון". מלבד השער המבריק והיצירתי - יש בו גם תקווה. אחרי שבוע של גזירות וסיפורי אקלים, מגיע 'משפחה' ומביא איתו משב רוח מרענן. 'בקהילה' ו'הדרך' הביאו גם הם שערים מצוינים, אך כאלה שאינם יוצאים מגבולות השגרה. 

'העולם החרדי' מסקר את האירוע ההיסטורי במודז'יץ שהעסיק את בני ברק כולה בשבוע שחלף, 'די וואך' מפתיע עם כתבה על 'בית ויז'ניץ' ו'הציבור החרדי' מסקר את הימים הראשונים של ביקור האדמו"ר מויז'ניץ בארה"ב לרגל חתונת הנכד. 

המגזין החדש 'רגע' שהפך לשיחת השבוע מביא זווית אחרת על אירועי השבוע ומביא נישה שונה ממה שהכרנו עד כה. בעלי החנויות טוענים כי, לפי המכירות, יש סיכויים טובים שמדובר בסיפור ההצלחה הבא בשוק העיתונות החרדית המודפסת.

מגזין 'במה' מביא גלריה מרהיבה מהרי הדולומיטים שהתכסו השבוע בלבן, לצד מאמר של הרב ישראל פישר שלוקח את הקוראים למסע מרתק במחוזות היהדות השורשיים באיטליה, ובהתייחסות לימים הלא פשוטים שעוברים על הציבור החרדי, מספר הסופר חיים ולדר כיצד הופכים לימון ללימונדה.

מגזין 'בחצרות' מביא גליון מורחב עם דיווחים על נסיעת האדמו"ר מסאטמר לעיר אבותיו - סיגוט, לרגל מסיבת חנוכת הבית לבית המדרש בעיר; ראיונות עם העסקנים שעבדו מול הרשויות ברומניה וקנו את השטח מחדש, ועם בוני בית המדרש. כך גם גיליון מיוחד מההיסטוריה של רבני העיר סיגוט, ה'יטב לב' זי"ע, ה'קדושת יום טוב' זי"ע, וה'עצי חיים' זי"ע.

מגזינים ביקורת עיתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד