א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
ראש העיר המבוגר ביותר

המתמודד שניצח בגיל 97: "לא ארוץ לקדנציה נוספת"

ויטו פרילו, בן ה-97 נבחר מחדש לכהונה שניה בראשות עיריית טינטון פולס, שבניו ג'רזי | בקדנציה הראשונה שלו, הוא השקיע מיליוני דולרים בפרויקטים של כבישים ובשדרוגים של פארקים ומקומות בילוי, מהלך שזכה לתהודה רחבה בעיר

המתמודד שניצח בגיל 97: "לא ארוץ לקדנציה נוספת"
ויטו פרילו צילום: מתוך הפייסבוק שלו

ביום שלישי האחרון, ויטו פרילו, שמלאו לו 97 בספטמבר האחרון, נבחר מחדש לכהונתו השנייה כראש עיריית טינטון פולס, ניו ג'רזי. "הם אומרים לי שאני ראש העיר המבוגר ביותר במדינה", אמר פרילו ל-NJ Advance Media והוסיף כי הוא מרגיש "די טוב. אני חושב שכולם בעיר מרגישים טוב. כולם שמחו בשבילי הבוקר".

האיש הוא סבא רבא לשישה, בוגר מלחמת העולם השנייה אז שירת בצבא ארה"ב, הוא ניצח שלושה מועמדים אחרים לראשות העיר, וזכה ב-38% -2,209 קולות מ-5,826 הקולות שהתקבלו.

היריבה הקרובה ביותר של פרילו הייתה אלן גולדברג, עם 1,898 קולות, - 32.6% מסך הקולות; אחריו מייקל מיילס עם 1,131. 19.4%, וברוק זיברט, עם 575. 9.9%.

במהלך הקדנציה הראשונה שלו, הוא השקיע שמונה מיליון דולר בפרויקטים של כבישים וארבעה מיליון דולר בשדרוגים של פארק ומקום בילוי, כולל הוספת מגרשי ספורט, מהלך שזכה לתהודה גדולה בקרב הבוחרים.

פרילו. מתוך פייסבוק.

פרילו נולד בברונקס אב לשתי בנות עבד כפקיד רכש אזרחי עבור צבא ארה"ב בפורט מונמות', ושירת בדרום האוקיינוס ​​השקט, הוא חזר לניו ג'רזי להקים משפחה. אשתו מזה 64 שנים, מאמי, נפטרה ב-2013 בגיל 89.

הוא יהיה בגיל מאה בשנת 2024 - השנה השלישית לכהונתו השנייה. הוא מתכנן למלא את הקדנציה השנייה שלו אבל לא יחפש קדנציה שלישית. "הו, לא, זהו. אני חייב שיהיה לי קצת זמן לעצמי" הוא התלוצץ עם התקשורת.

בנוסף להצעות הפוליטיות שלו, הבוחרים מתעניינים בסוד שלו לאריכות ימים ואם זה כולל אכילת חמוצים.

ניו ג'רזי ראש עיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד