כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הקטל בכבישים

בתוך שעות: שני רוכבי אופנוע נהרגו

בשתי תאונות דרכים שאירעו בשעות האחרונות, נהרגו שני רוכבי אופנוע | אחד מהם, בן 40, נהרג במהלך רכיבה בשטח פתוח סמוך לבית אריה

בתוך שעות: שני רוכבי אופנוע נהרגו
זירת התאונה צילום: דוברות מד"א

שני רוכבי אופנוע נהרגו היום (שישי) בשתי תאונות דרכים שירעו בשעות האחרונות בצפון ובשומרון. בתאונה שהתרחשה בשטח פתח סמוך לבית אריה, נפצע רוכב אופנוע כבן 40 באורח אנוש. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

התאונה הקטלנית התרחשה סמוך לשעה 11:00, כאשר במד"א התקבל דיווח על רוכב אופנוע שטח שנפצע במהלך רכיבה בשטח פתוח סמוך לבית אריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו.

"הגענו עם האמבולנס לתוך השטח עד המיקום שהתאפשר ומשם המשכנו רגלית לפצוע עם כל הציוד הרפואי הנדרש", סיפר חובש בכיר במד"א אלי פכטר. הוא סבל פגיעה רב מערכתית קשה והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח. צוות המסוק הצבאי שנחת בקרבת מקום חבר אלינו אבל לצערנו במהלך הטיפול מצבו של הפצוע הדרדר ולאחר מאמצי החייאה מותו נקבע ע"י רופא צבאי."

מוקדם יותר היום נהרג רוכ אופנוע נוסף, בן 25, בתאונת שהתרחשה בעיר סחנין שבגליל התחתון. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על פצוע כבן 25 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו. 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א איאד סלימאן סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה סמוך למעקה הבטיחות בצד הדרך כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

תאונת דרכים רוכבי אופנוע הקטל בדרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד