י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נתראה בקרוב"

לקראת חתונה? יאיר שרקי הודיע על הפסקה מעבודתו

העיתונאי הדת"ל יאיר שרקי מ'חדשות 12', הודיע כי הוא "לוקח הפסקה קלה מהעבודה ומקווה שגם מהטוויטר. נתראה בקרוב". השמועות בבראנז'ה גורסות כי שרקי עומד לבוא בברית הנישואין בקרוב, עם בת למשפחה חרדית. גולשים רבים ניסו לנחש ואיחלו מזל טוב

לקראת חתונה? יאיר שרקי הודיע על הפסקה מעבודתו
יאיר שרקי צילום: צילומסך ערוץ 12

העיתונאי הדתי יאיר שרקי, המשמש ככתב לענייני דתות של 'חדשות 12', הודיע היום (שישי) כי הוא לוקח "הפסקה קלה" מהעבודה ומפעילותו ברשת החברתית 'טוויטר'.

ההודעה המפתיעה של שרקי, בה כתב: "לוקח הפסקה קלה מהעבודה ומקווה שגם מהטוויטר. נתראה בקרוב" - הפתיעה את מאות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות, המנסים לנחש את נסיבות הודעתו.

השמועות בבראנז'ה גורסות כי שרקי עומד לבוא בברית הנישואין בקרוב, עם בת למשפחה חרדית, ולכן החליט להודיע על ההפסקה הקלה.

בין מאות התגובות והניחושים, היו גם עיתונאים שהגיבו לשרקי, ושלחו רמזים על סיבת ההיעדרות הצפויה. הבולט בהם הוא עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון, שנוהג להשמיע דברי הערצה לשרקי, הגיב: "מזל טוב לרגל חתונתך".

גולשים נוספים הגיבו: "מזל טוב לשרקי ובחירת ליבו". "שיהיה במזל טוב". "מזל טוב! ענבי הגפן בענבי הגפן דבר נאה ומתקבל". "מתחתן? שיהיה במזל טוב".

שרקי, בן 28, הוא בן למשפחה דתית-לאומית והרביעי מבין שבעת ילדיו של הרב אורי שרקי, מרצה בכיר במכון מאיר ורב קהילה בקריית משה בירושלים. הוא למד בישיבת מקור חיים, התגייס לצבא, שירת בגלי צה"ל, ושימש ככתב לענייני דתות ובית הנשיא של התחנה. כחודש לאחר שחרורו מצה"ל, בשנת 2014, החל לעבוד ב'ערוץ 2' בתור כתב לענייני דתות.

יאיר שרקי נישואין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד