כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
דריכות בליכוד

נתניהו ואדלשטיין נועדו ממושכות: "פגישה טובה"

נתניהו ואדלשטיין נועדו במהלך השבוע בלשכתו של ראש האופוזיציה בכנסת והגיעו להבנות בנוגע לקיום אפשרי של פריימריז לראשות הליכוד. השניים מעוניינים בפריימריז בעוד מספר חודשים, בכירים בליכוד חוסמים את המהלך

נתניהו ואדלשטיין נועדו ממושכות: "פגישה טובה"
נתניהו/אדלשטיין צילום: דוד כהן, פלאש 90 / לע"מ

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נועד בימים האחרונים בלשכתו בכנסת, לפגישה עם מי שקרא תיגר בפומבי על מנהיגותו במפלגה, בכיר הליכוד, ח"כ יולי אדלשטיין.

יו"ר הכנסת לשעבר שהודיע לאחרונה כי יתמודד מול נתניהו בפריימריז על ראשות המפלגה, נועד לפגישה שארכה למעלה משעה בלשכתו של נתניהו, כך חשף בסוף השבוע פרשן 'חדשות 12' עמית סגל, שציין כי לפי המידע שלו הפגישה בין שני היריבים, הוגדרה "טובה".

לפי הדיווח, אדלשטיין ונתניהו דנו בנוגע למועד הפריימריז לראשות המפלגה, ובפגישה התחדדה ההבנה בין השניים - היחידים שהודיע לעת עתה על רצונם להתמודד - כי הם מעוניינים בפריימריז כבר בתחילת השנה הקרובה.

מניעיו של אדלשטיין ברורים: הוא היחיד שהודיע לעת עתה כי יתמודד מול נתניהו, אך דווקא מניעיו של נתניהו פחות ברורים. סגל מסביר כי אם רצונו נתניהו להישאר במערכת הפוליטית, האינטרס שלו הוא לבצר את מעמדו בליכוד כמה שיותר מהר עם פריימריז בזק שיכולים אף להשאיר אותו בתפקיד עד שמונה שנים. מנגד בחירה נוספת של נתניהו לראשות המפלגה עלולה להוביל לפיצול בליכוד, כעת כשכל ארבעה ח"כים יכולים להתפצל מהסיעה.

מי שחוסם את הדברים הללו הם חיים וישראל כץ, שני אנשים חזקים בליכוד שלא מעוניינים בפריימריז עכשיו מחשש שנתניהו שוב יבצר את מעמדו במפלגה לעשור נוסף, מה שיגנוז אולי את חלומם לרשת אותו בבוא היום.

מקורבי אדלשטיין ונתניהו הגיבו לדברים ומסרי כי השניים דנו בדרכים להפיל את הממשלה ולהחזיר את שלטון הליכוד.

יולי אדלשטיין בנימין נתניהו פריימריז פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד