י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תמריץ לזריקה

העירייה הציעה מענק כספי לילדים בתמורה לחיסון

עיריית ניו יורק תעניק 100 דולרים לכל ילד בגילאי 5 עד 11 תושב העיר שיגיע להתחסן מפני נגיף הקורונה. כך הודיע ראש העיר דה בלאזיו

העירייה הציעה מענק כספי לילדים בתמורה לחיסון
דולרים צילום: unsplash

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, שנמצא בשולי כהונתו, אמר שהעירייה תציע תמריץ של 100 דולר במזומן לילדים בגילאי 5 עד 11 אם יתחסנו מפני קורונה, יומיים לאחר שה-FDA אישר את הזריקה עבור קבוצת גיל זו.

"כולם יכולים להשתמש במעט יותר כסף במהלך החגים, אבל הכי חשוב, אנחנו רוצים שהילדים שלנו והמשפחות שלנו יהיו בטוחים", אמר דה בלאזיו. לקבל את ה-100 דולר זה פשוט, צריך להגיע לאתר חיסונים בניהול עירוני רשמי, לקבל חיסון בזרוע ולקבל את הכסף מיידית".

דה בלאזיו הוסיף כי הכסף יינתן למי שיתחסן בחיסון של חברת פייזר וכי לא אכפת לו אם הילדים יבחרו לקבל את החיסון באתר חיסונים המנוהל בעיר או במקום אחר, כמו במשרד של רופא ילדים, בבית הספר שלהם, בקניון, או אולי אפילו בסמטה חשוכה אי שם במרכז העיר ברוקלין.

מדינת ניו יורק הזמינה מראש יותר מ-380,000 מנות של פייזר, וכבר החלה לתת אותן לילדים. בעוד שרוב ההורים מהססים לחסן את ילדיהם נגד קורונה, על אף שהוא מהווה פחות סיכון לילדים בריאים מאשר שפעת עונתית, משרד הבריאות של ניו יורק פרסם כי הורים רבים רוצים לתת זריקה, והביקוש גדול.

חיסון לקורונה חיסון ילדים חברת פייזר מענק כספי עיריית ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד