י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התאריך נדחה

מתחסנים ייכנסו להגרלה על 100,000 רובל

תוכנית התמריצים לאזרחי רוסיה שחוסנו נגד נגיף הקורונה תוארך עד סוף השנה. הודות לשתי הגרלות נוספות, מספר הזוכים שיקבלו 100 אלף רובל כל אחד, יגדל ל-2,000 איש

מתחסנים ייכנסו להגרלה על 100,000 רובל
חיסון לקורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש ממשלת רוסיה, מיכאיל מישוסטין, קבע כי תוכנית התמריצים לאזרחים שחוסנו נגד נגיף הקורונה תוארך עד סוף השנה, הגרלת פרסים בסך 100 אלף רובל בקרב אזרחים מחוסנים החלה ב-1 בספטמבר, ולפי התכנון, ההגרלה הייתה צריכה להסתיים ב-1 בדצמבר. כעת הוארך המועד האחרון עד 31 בדצמבר וגם הוגדל ל-2000 זוכים.

הפרסים הכספיים שנאמדים בכ-450,000 שקל לזוכה אחד, ייכנסו ישירות לחשבון הבנק, לא יאוחר משלושה חודשים ממועד קבלת ההודעה על הזכייה. ההגרלה נערכת בקרב מי שחוסנו במקום מוכר, על בסיס נתוני הרישום של המחוסנים, יילקחו שמותיהם להגרלה במספר רישום ייחודי. המטרה היא לעודד אזרחים להתחסן לאור שיעור ההתחסנות הנמוך ושיעור התמותה והחולי במדינה ששובר שיאים.

במהלך תקופת ההגרלה, המחשב באמצעות אלגוריתם מיוחד, יבצע דגימה אקראית כדי לקבוע את הזוכים מתוך רשימת כל המשתתפים. מספרי התעודות הזוכות מתפרסמים באתר הרשמי של פרויקט "בונוס בריאות".

בסך הכל, רוסיה רשמה יותר מ-240,00 מקרי מוות מקורונה מאז תחילת המגיפה, כך על פי נתונים רשמיים, מספר המתים הגבוה באירופה והחמישי בעולם. התקשורת ברוסיה מדווחת על חששות מפני גל רביעי גובר, לאחר שמיליוני סטודנטים ותלמידים חזרו לבתי ספר ומכללות.

הרשויות בבירה מוסקבה החמירו את הוראת עטיית מסכות. שיעורי החיסונים נותרו נמוכים במדינה בהשוואה למרבית מדינות אירופה, כאשר רק 32 אחוזים מכלל 146 מיליון התושבים, מחוסנים חלקית ו-28 אחוזים מחוסנים במלואם.

רוסיה קורונה הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד