י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כמו במבצע אנטבה

מדינת ישראל חייבת לחלץ את הילדים האומללים //דעה

מאז ומתמיד אני עוקב ומסקר את קהילת 'לב טהור' על כל נדודיה ופשעיה, אך נוכח המראות הקשים האחרונים שהגיעו לידיי ולעין העולם כולו, לבי מתפלץ לראות את סבלם של נשות וילדי הכת שנמצאים אנוסים בעל כרחם בתוכה, ללא יכולת לחמוק. מדינת ישראל חייבת לצאת למבצע חילוץ הירואי // טור דעה

מדינת ישראל חייבת לחלץ את הילדים האומללים //דעה
נשות 'לב טהור' באחד מנדודיהם צילום: משטרת אילת

סאגת כת 'לב טהור' לא נגמרת, אחרי שאנשי הכת ניסו להתיישב בגואטמלה, מקסיקו, כורדיסטן, טורקיה, רומניה, מולדובה, ושוב טורקיה, הגיע הזמן לחלץ את הנשים והילדים האומללים/ות.

ראשי הכת לב טהור עצורים וממתינים להכרעת גזר דינם בעוון חטיפה, הרעבה, התעללות, מכות וענישה סדיסטית, אך יש להם מחליפים לא פחות רעים, והם ממשיכים עם הדרך שהתווה המנהיג שלמה הלברנץ, שטבע בנהר במקסיקו לפני ארבע שנים.

מתיעודים שמתפרסמים ברשתות החברתיות עולה, כי הילדים בכת סובלים נוראות, הם בוכים הרבה, הם לבושים כמו ילדים ממחנות פליטים בסוריה ובעזה, המבוגרים מחתנים אותם בגיל צעיר בניגוד לרצונם עם מבוגרים מהם בכמה שנים, מתעללים בהם ולוקחים מהם את התינוקות.

בתיעוד קורע לב משדה התעופה בכורדיסטן, לשם הגיעו כ-70 מאנשי הכת על נשותיהם וילדיהם, נראים נשים וילדים ממררים בבכי קולני לאור המצב העגום אליו נקלעו, תוך נידודים קשים מנשוא בתנאים בלתי נסבלים, ברעב, צמא, קור וכמעט ללא שינה, מקלחת והחלפת בגדים. 

אנחנו בעידן שיודעים איפה הם נמצאים בכל זמן ועת, לכן הגיע הזמן לעשות מעשה הירואי, גם אם הוא נוגד חוק בינלאומי כזה או אחר. מדינת ישראל חייבת לשלוח את אנשי המוסד ולהגיע לאותם ילדים אומללים, שכרגע נודדים בעל כרחם כמו חסרי בית בטורקיה וברומניה וחלק בגואטמלה. וכמו במבצע צבאי באנטבה בחטיפת המטוס, גם כאן, צה"ל ו/או המוסד מסוגלים לחלץ את הילדים האומללים ולהביאם ארצה, ואת הוריהם להעמיד לדין על פשעיהם.

כל מדינה שאליה הם הגיעו, פלטה אותם, כולם יודעים שמדובר בכת מסוכנת, אני שוחחתי עם גורמים בכמה מדינות, וכולם אומרים לי אותו הדבר: "אנחנו לא רוצים אותם, הילדים נראים אומללים, או שהאו"ם ידאג להם, או שישראל פשוט תגיע לילה אחד, תעצור את המבוגרים, ותעביר את הילדים למקומות מתאימים".

המנהיגים של הכת לא בוחלים בשום אמצעי, הם המציאו תורה חדשה משלהם, שמתירה להם לחטוף ילדים שעזבו את הכת בעצם יום השבת. הם הלבישו ילדים קטנים כמו גויים והבריחו אותם ברכב ובטיסה בעצם יום השבת. ביום יום הם אולי לבושים כמו חרדים מהקיצוניים שאנחנו מכירים, אבל הם לא אנושיים ובטח לא יראי שמים.

מספר משפחות של נפגעי הכת אמרו בכאב ל'בחדרי חרדים': "לא ננוח עד שהפרצופים והשמות של כל העוזרים שלהם ייחשפו, והם יבוישו בכל העולם, זה נורא, הילדים שם חיים בתנאים של ילדים באידליב שבסוריה".

חברי הכת מנסים להגיע לאיראן, כי שם יהיה קשה יותר לעקוב אחרי מעשיהם, אבל גם איראן לא רוצה אותם, מאחר והיא מתמודדת עם מספיק בעיות משלה. בינתיים הילדים מסתובבים מורעבים וחלשים ונשלטים על ידי מספר אנשים מסוכנים. הגיע הזמן לחלץ אותם, ורק מדינת ישראל יכולה לעשות זאת.

אם מדינת ישראל היתה שומעת על קבוצת יהודים שסובלת נוראות במקומות שונים בעולם, צה"ל היה עושה הכל כדי לחלץ אותם, אז גם כאן צה"ל צריך להתערב. ויפה שעה אחת קודם.

לב טהור מבצע אנטבה מבצע חילוץ טור דעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד