ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
גינה את מלינובסקי

השר מתן כהנא: "בנט מכוון לציונות הדתית"

על אף הכניסה לממשלה, שר הדתות טען כי 'ימינה' וגם ראש הממשלה בנט עדיין פונים למגזר הדתי-לאומי: "נמשיך להיות בית בשביל האנשים האלה" | הוא סיפר כי הוא עובד על רפורמת הגיור בשת"פ עם הרבנים הסרוגים | בנוסף, גינה את יו"ר הועדה לענייני דת מלינובסקי: "התבטאות נוראית ואיומה"

השר מתן כהנא: "בנט מכוון לציונות הדתית"
מתן כהנא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הדתות מתן כהנא טען היום (ראשון) כי מפלגתו, 'ימינה', מהווה עדיין "בית" לאנשי הציונות הדתית למרות שלאחרונה נראה כי הם מחפשים בייס פוליטי חדש.

כהנא ציין כי גם ראש הממשלה נפתלי בנט, שמאז כניסתו לתפקיד הנשחק עושה רושם כי אינו מעוניין במגזר הסרוג, מכוון לציונות הדתית. בנוסף, גינה את הביטוי של יוליה מלינובסקי נגד הרבנות הראשית.

"אנחנו בפירוש בית לציונות הדתית, דואגים לאינטרסים שלהם", אמר השר בוועידת החינוך של 'בני עקיבא' בשיתוף 'מקור ראשון'. "אני מבין היטב את הכעס של חלק מהציבור על הדרך שבה נקטנו. לדרך שבה אני פועל בשירותי הדת, יש תמיכה רבה".

"'ימינה' היא חד-משמעית בית לאנשי הציונות הדתית, יש רבים שמזדהים עם הדרך שלנו ואנחנו נמשיך להיות בית בשביל האנשים האלה. ראש הממשלה בנט מכוון בדיוק גם למקומות האלה", הוסיף.

בתגובה לדבריה של חה"כ יוליה מלינובסקי, יו"ר הוועדה לשירותי דת, שאמרה כי "תיכנס באמא של הרבנות", אמר כהנא: ‏‎"התבטאות אומללה של ח"כ יוליה מלינובסקי. היא עשתה דברים טובים בשביל תוכנית הכשרות הזו".

"אני עדיין חושב שזו התבטאות נוראית ואיומה. אני פועל כדי לחזק את הרבנות הראשית לישראל", הדגיש והתייחס גם לרפורמת הגיור: "התוכנית לא בשלה לצאת איתה בפרסומים, אנחנו עוד עובדים עליה ואנחנו עובדים עליה בשיתוף גדולי רבני הציונות הדתית".

יוליה מילינובסקי מתן כהנא נפתלי בנט מפלגת ימינה הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד