כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סמוך לבית הספר

בגלל ויכוח על מסכה: נהג ההסעות דקר את התלמיד

נהג הסעות בן 56 נעצר ע"י המשטרה, בחשד שדקר תלמיד כבן 15, לאחר שבין השניים פרץ ויכוח בשל סירוב התלמיד לעטות מסכה | לפי המשטרה, בשלב מסוים הנער הנער קילל וירק על הנהג, וזה בתגובה דקר אותו במותנו

בגלל ויכוח על מסכה: נהג ההסעות דקר את התלמיד
חשוד. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

המשטרה עצרה היום (ראשון) נהג הסעות, בחשד שדקר תלמיד כבן 15 במהלך ריב בין השניים, שהתפתח לאחר שהאחרון סירב לעטות מסכה על פניו. התלמיד נדקר במותנו ופונה לטיפול רפואי.

האירוע החריג התרחש בשעות הבוקר, סמוך לתחנת ההורדה בבית הספר השייך למועצה אזורית משגב שבצפון הארץ. במהלך הנסיעה התפתח ויכוח בין הנער בן ה-15 לבין נהג ההסעות.

לפי הודעת המשטרה, הנער ירד מההסעה והחל ללכת לכוון בית הספר כאשר לפתע הותקף על ידי נהג האוטובוס ואף נדקר על ידו באזור המותן.

מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה הוויכוח החל על רקע סירובו של הנער לחבוש מסיכה ובשלב מסוים הנער קילל וירק על הנהג. שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו למקום פתחו בחקירה במסגרתה נהג ההסעות בן 56 נעצר.

מארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה: "מציאות בה נהגי האוטובוסים צריכים גם לנהוג וגם לשמש כמפקחי קורונה היא הזויה וגורמת למקרים מעין אלה. אנו מגנים כל אירוע של אלימות ומי שנוהג כך עליו לתת את הדין.

"ראוי להדגיש כי נהגי האוטובוסים עובדים בתת תנאים, במשכורת נמוכה ובלחץ עצום וזהו מתכון בטוח לכישלון. אנו קוראים לראשי משרד התחבורה לשנס מותניים ולעשות הכול כדי שהנהגים לא יהפכו לבשר תותחים", הוסיפו בארגון הנהגים.

מסכה ויכוח דקירה נהג הסעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד