ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
השיגה שליטה

שכנעה את בעלה כי יש לו אלצהיימר וגנבה מאות אלפי דולרים

אישה מקונטיקט השתלטה על רכושו של בעלה בטענה כי הוא חולה אלצהיימר. המשטרה מעריכה שמרינו גנבה סך של 600,000 דולר מבעלה בן ה-73 במשך מספר שנים

שכנעה את בעלה כי יש לו אלצהיימר וגנבה מאות אלפי דולרים
מכשיר כספומט צילום: pixabay

גבר שרצה להיכנס לבנק כדי לבצע פעולה בנקאית, שודל על ידי אשתו שזה לא רעיון טוב, היא הזכירה לו כי בפעם הקודמת שהוא נכנס לבנק, הוא עשה בושות בגלל מחלת האלצהיימר שלו, והוא הסכים לא להיכנס.

משטרת קונטיקט טוענת כי דונה מרינו גנבה כסף מבעלה, ופדתה את המחאות הפנסיה שלו, תשלומי פיצויים לעובדים והכנסות מביטוח הלאומי. כדי לכסות את פשעיה, היא שכנעה את בעלה היום בן 73 כי הוא חולה באלצהיימר, כך לפי המשטרה.

בהודעה לעיתונות, המשטרה העריכה שמרינו גנבה סך של 600,000 דולר מבעלה, הוא אמר לחוקרים שהוא מאמין שהגניבות לכאורה החלו כבר ב-1999. חוקרים ממשטרת איסט הייבן עצרו את דונה מרינו, בת 63, ביום רביעי שעבר. היא הואשמה בגניבה מדרגה ראשונה ובזיוף מדרגה שלישית.

ה'וושינגטון פוסט' פנה למשרד הסנגוריה הציבורית של מחוז ניו הייבן המייצג את דונה מרינו, אל לא התקבלה תגובה, מרינו שוחררה מהכלא, ותופיע שוב בבית המשפט ב-29 בנובמבר.

המשטרה קיבלה הודעה לראשונה על ההונאה במרץ 2019. בתו של הקורבן דיווחה על החשד שלה שאביה מנוצל על ידי דונה מרינו, איתה התחתן עשור קודם לכן. הבת אמרה שמצאה ניירת בבית אביה עבור כרטיסי אשראי שהוא לא ידע עליהם דבר, ולטענתה מרינו זייפה מסמכים כדי להשיג שליטה על הכספים של אביה.

היא הודתה כי חתמה והפקידה את המחאות הפנסיה של בעלה לחשבון הבנק שלה במשך 13 שנים ללא ידיעתו, החוקרים מעריכים שמרינו גנבה כ-216,000 דולר בקרנות פנסיה.

במהלך החקירה של דונה, היא הודתה לחוקר שהיא הצליחה להסתיר את פעולות ההונאה הללו מבעלה, בכך ששכנעה אותו שיש לו מחלת אלצהיימר. אלנה מרינו, בתו של הקורבן, אמרה לתקשורת המקומית, שמחלת האלצהיימר קיימת במשפחה, וזו הסיבה שהוא האמין לסיפורים של אשתו.

אלצהיימר קונטיקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד