ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"ימלא תפקידים חשובים"

הרב דרוקמן העניק אות הוקרה למאיר בן-שבת: "דוגמא ומופת"

זקן רבני הציונות הדתית ויו"ר מרכז ישיבות ואולפנות 'בני עקיבא' הרב חיים דרוקמן התייחס היום בוועידת החינוך הלאומית של הרשת ללימוד התורה: "לימוד תורה הוא הנשמה של הכל", אמר, "כך אנחנו מחנכים את תלמידנו ותלמידתנו" | בנוסף, העניק אות הוקרה לראש המל"ל לשעבר מאיר בן שבת

הרב דרוקמן העניק אות הוקרה למאיר בן-שבת: "דוגמא ומופת"
הרב דרוקמן בוועידת של 'בני עקיבא' צילום: שריה דיאמנט

"ישב על התורה": ראש המל"ל לשעבר מאיר בן שבת קיבל היום (ראשון) אות הוקרה מרשת החינוך הדתית 'בני עקיבא', במסגרת ועידת חינוך שקיימו ברשת של החינוך בציונות הדתית.

מי שהעניק לו את האות הוא הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית ויו"ר מרכז 'בני עקיבא', יחד עם המנכ"ל הרשת אלחנן גלט, ראש מועצת שפיר אדיר נעמן, עורך 'מקור ראשון' חגי סגל וראש ישיבת בני עקיבא אהל שלמה בבאר שבע רחמים פיניש, שם למד בן שבת.

"את מאיר בן שבת אני מכנה רבי מאיר בן שבת", סיפר הרב דרוקמן. "הוא דוגמא ומופת ליהודי כפי שיהודי צריך להיות. בעין הטובה שלו, בראייה הכלל ישראלית שלו, באהבת התורה שלו, בלימוד התורה שלו ובהרבצת התורה שלו".

ראש המל"ל לשעבר מקבל את אות ההוקרה. צילום: שריה דיאמנט

"בכל התפקידים שהוא מילא, הוא ישב על התורה בבית ולימד תורה. זה דוגמא לאיך שכולנו צריכים להיות. אני שמח לברך את רבי מאיר בן שבת. אני בטוח שהוא עוד ימלא תפקידים חשובים ביותר בעם ישראל", התייחס לעתידו של ראש המל"ל לשעבר.

לפני כן, אמר הרב דרוקמן על לימוד התורה כי "הוא הנשמה של הכל. הוא לא מקצוע בין המקצועות. זה לא שיש מתמטיקה, פיזיקה ותורה. אלא לימוד התורה הוא הנשמה של כל המקצועות. הוא זה שנותן את התוכן. הוא זה שממלא את האדם".

"הוא זה שבונה את האדם האידאלי. זוהי ההסתכלות שלנו. כך אנחנו מחנכים את תלמידנו ותלמידתנו. יש ערך בכל, צריך להשתמש בכל התקדמות טכנולוגית, אבל צריך לזכור מהי הנשמה של הכל. את הדבר הזה חשוב להפנים. קודם כל להפנים בנו המחנכים, ובעיקר להפנים בקרב תלמידנו ותלמידתנו", הדגיש.

בני עקיבא הרב חיים דרוקמן מאיר בן שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד