כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הרעיד את הטוויטר

מיליונים הצביעו בסקר של המיליארדר; כמה ישלם?

שלושה מיליון אנשים הצביעו לסקר שהועלה על ידי המיליארדר אילון מאסק בטוויטר, בו שאל אותם האם עליו למכור 10% ממניותיו בחברת 'טסלה'. 57.9% הצביעו בעד, ומאסק, שהבטיח לפעול ע"פ תוצאות הסקר, צפוי למכור חלק מאחזקותיו העומדים על שווי של כ-21 מיליארד דולר

מיליונים הצביעו בסקר של המיליארדר; כמה ישלם?
דולרים. אילוסטרציה צילום: unsplash

המיליארדר אילון מאסק העלה אתמול (מוצאי שבת) סקר לעוקביו ברשת החברתית 'טוויטר', בו שאל אותם, האם עליו למכור 10% ממניותיו בחברת 'טסלה'.

מאסק כתב בציוץ: "הרבה טענות עלו לאחרונה שגרסו כי רווחים לא מומשו בשביל להימנע מתשלום מס, אז אני מציע למכור 10% ממניותיי בטסלה. האם אתם תומכים במהלך?".

מאסק הבטיח כי יפעל לפי תוצאות הסקר שפרסם. "אני לא מקבל משכורת או בונוסים משום מקום, לכן הדרך היחידה שלי לשלם מיסים היא אם אני מוכר באופן אישי מניות", ציין המיליארדר.

הסקר של אילון מאסק בטוויטר

הסקר הסתיים כעבור 24 שעות ומתברר כי 57.9%, מתוך למעלה מ-3.5 מיליון מצביעים, השיבו שעל מאסק למכור את מניותיו. אם אכן יפעל לפי תוצאות הסקר, הוא צפוי למכור חלק מאחזקותיו העומדים על שווי של כ-21 מיליארד דולר.

יצוין כי מדובר בצעד מתריס של מאסק לאחר שהוועדה לניירות ערך האמריקאית הודיעה כי ציוציו מפרים הסכם פשרה עליו חתמה חברת 'טסלה' ועלולים להשפיע על שווי מניות החברה - מעשה שלכאורה עומד בניגוד לחוק.

אילון מאסק מסים סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד