י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"השיח חייב להשתנות"

סילמן: "הותקפנו כמה פעמים - לא מודאגת"

חברת הכנסת ויו"ר הקואליציה, עידית סילמן נמצאת ביממה האחרונה בכותרות, זאת בעקבות מקרה תקיפה אותו תיארה, אך סירבה למסור פרטים נוספים עליו - מה שהעלה חשד לדיווח כוזב | הבוקר, היא התייחסה בפתח ועדת הבריאות לנושא הבוער

סילמן: "הותקפנו כמה פעמים - לא מודאגת"
פעילי ימינה בבחירות צילום: אבי דישי, פלאש 90

סערת התקיפה של חברת הכנסת עידית סילמן (ימינה) לא יורדת מסדר היום, בפתח ועדת הבריאות בראשותה, התייחסה סילמן לסערה סביבה וטענה שוב כי מאז כינון הממשלה היא הותקפה פעמים רבות.

"זה לא סוד שחמישה חודשים, מאז הקמת הממשלה, אני, כיו"ר הקואליציה וחבריי מימינה מותקפים". אמרה סילמן בפתח הדיון, "חשבו שיוכלו לשבור אותנו בצורה כזו או אחרת", יצוין כי בעבר רק דווח כי עוקבים אחריה אך עד כה לא נחשפו תקיפות נוספות.

לטענת חברת הכנסת סילמן, "קרו מקרים רבים, על חלקם דיווחנו, על אחרים לא. הדברים נבדקים ויבדקו וזה בסדר", היא הבהירה: "אני לא מודאגת. השיח צריך להשתנות". יצויין כי חלק מהשיח מגיע דווקא מחברי מפלגתהכמו לדוגמא דבריה של חברת הכנסת שירלי פינטו אמש.

כזכור, מאז מוצאי השבת נמצאת חברת הכנסת סילמן תחת סערה תקשורתית לאחר שטענה כי הותקפה פיזית בתחנת דלק במודיעין, אלא שהיא סירבה למסור פרטים מתי ואיפה הותקפה מה שהעלה חשד כי היא בדתה את המקרה.

הערב פורסמה גרסתה העדכנית של סילמן לפיה הותקפה בכביש ללא מצלמות לאחר שיצאה מתחנת הדלק. מוקדם יותר אתמול נפגשה עם סגן מפקד הכנסת ועם המנכ"ל והעבירה להם פרטים מאירוע התקיפה לכאורה.

עידית סילמן תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד