י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

האפליקציה הישראלית שתחסוך לכם הרבה כסף

לא תמיד אנחנו מודעים לאיזו הנחה או הטבה אנחנו זכאים לו רק היינו משתמשים בכרטיס האשראי הנכון • אפליקציה ישראלית תעשה לנו סדר

  • י"ג אייר התשע"ג
האפליקציה, צילום מסך: גלובס
האפליקציה, צילום מסך: גלובס



מרבית הישראלים מחזיקים בארנק שלהם יותר מכרטיס אשראי אחד, שלצידו נמצאים גם לא מעט כרטיסי הטבות ומועדוני לקוחות שמאפשרים לרכוש מוצרים בהנחה לא מבוטלת, בשלל חנויות ובתי עסק ברחבי הארץ.

איפה מתחילה הבעיה? לא תמיד אנחנו מודעים לאיזו הנחה או הטבה אנחנו זכאים לו רק היינו משתמשים בכרטיס הנכון, ולרוב הכרטיסים הללו רק מוסיפים נפח מיותר לארנק.

כאן בדיוק נכנסת לתמונה אפליקציה ישראלית בשם PayZ, שזמינה מזה זמן מה באייפון ובאחרונה הושקה גם למכשירי אנדרואיד. בקצרה, PayZ תעדכן אתכם באיזה כרטיס כדאי לכם להשתמש, או באיזה בית עסק מומלץ שתרכשו מוצר מסויים, על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר:

לאחר תהליך הרשמה קצר (אפשר גם באמצעות חשבון פייסבוק), תתבקשו להזין את כרטיסי האשראי ומועדוני הלקוחות שברשותכם. אל דאגה, אינכם צריכים לחשוף פרטים אישיים של הכרטיס; רק לסמן באיזה סוג מדובר, כגון ויזה כאל, אמריקן אקספרס, לאומי קארד, חבר, שופרסל ועוד.

כעת, תוכלו להיחשף לאלו הטבות אתם זכאים, ולנווט בין שלל ההטבות על בסיס המיקום הגיאוגרפי שלכם או סוג הכרטיס. לחילופין, תוכלו להיחשף לכלל ההטבות המוצעות לכם בכל הכרטיסים שהזנתם. כמובן שתוכלו לבצע חיפוש ידני אחר בית עסק מסויים, על מנת לגלות האם קיימת בו הטבה הרלוונטית לכם.

מציעים לכם חיסכון, תיקחו

PayZ הוקמה ב-2012 על ידי האחים מיכאל ותומר עדן. לדברי מיכאל, המכהן כמנכ"ל החברה, "בישראל ניתנות מעל 35 אלף הטבות מסוג זה - הטבות המגיעות להנחות של עד 50%. בגלל ההיצע האדיר של ההטבות המשתנות לעיתים תכופות ומגוון הכרטיסים הרב, קיים בלבול גדול בקרב הצרכנים שגורם לפספוס והפסד כספי. מטרת האפליקציה היא לעשות סדר בבלגן ולסייע בחיסכון כספי לצרכנים".
בין אם מדובר בחיסכון של אלפי שקלים ובין אם מדובר במאות שקלים "בלבד", צריכה נבונה היא כבר מזמן לא רק סלוגן לעוס אלא סגנון חיים מומלץ, ואם יש אפליקציה שמציעה דרך נוחה וקלה לחיסכון, אנחנו לגמרי בעד.
מחיר: חינם, למכשירי אייפון בגרסה 4.3 ומעלה, למשתמשי אנדרואיד בגרסה 2.2 ומעלה.

אפליקציה כרטיסי אשראי פיתוח ישראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד