ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

הר הביטוח – איך מאתרים פוליסות אבודות

הרעיון שעומד מאחורי אתר הר הביטוח הוא, לאפשר לכל מבוטח במדינת ישראל לדעת בדיוק מה מצבו וכיצד הוא יכול לחסוך בעלויות. באופן טבעי, לא כל אחד מאיתנו זוכר או יודע, מה מצב הביטוחים שלו. האתר מספק לו את כל המידע ומאפשר לו לקבל החלטות בצורה משוכלת ורציונאלית, כאשר כל המידע מופיע בפניו

הר הביטוח – איך מאתרים פוליסות אבודות
שיעול אצל ילדים צילום: RF123

במצב אידיאלי, כל אחד מאיתנו יודע בדיוק אילו פוליסות עומדות לרשותו, עבור אילו פוליסות הוא משלם וכמה. במצב אידיאלי, לאף אחד מאיתנו אין פוליסות שהוא שכח מקיומן או פוליסות כפולות, כלומר מצב בו הוא משלם על שתי פוליסות דומות לשתי חברות שונות.

אך כפי שאנחנו יכולים להבין, המצב האידיאלי לא תמיד מתקיים. לצערנו הרב, הרבה מאוד אנשים רוכשים פוליסות מסוגים שונים ושוכחים מקיומן, משלמים עבור פוליסות מבלי לדעת על מה ולמה, ולא פעם הם רוכשים פוליסה מסוימת למרות שיש להם פוליסה דומה, בין אם זה כי הם רכשו בעבר או כי מקום העבודה שלהם רכש אותה עבורם.

על מנת להתגבר על כל המקרים הנ"ל, אזי שיש צורך להיכנס לאתר הר הביטוח ושם אפשר למצוא תמונת מצב מלאה ואמיתית על מצב הביטוחים שלנו. אתר זה מחובר אל מערכת המידע של חברות הביטוח ומאפשר לנו לקבל את כל המידע הרלוונטי אודות הפוליסות שלנו. בעזרתו אנחנו יכולים לדעת בדיוק מה אנחנו מחזיקים, כמה אנחנו משלמים וכיצד עלינו לפעול.

מדוע משתלם להשתמש באתר הר הביטוח?

הרעיון שעומד מאחורי אתר הר הביטוח הוא, לאפשר לכל מבוטח במדינת ישראל לדעת בדיוק מה מצבו וכיצד הוא יכול לחסוך בעלויות. באופן טבעי, לא כל אחד מאיתנו זוכר או יודע, מה מצב הביטוחים שלו. האתר מספק לו את כל המידע ומאפשר לו לקבל החלטות בצורה משוכלת ורציונאלית, כאשר כל המידע מופיע בפניו.

היתרון הגדול של אתר הר הביטוח זו היכולת שלו לאתר פוליסות אבודות וישנות מהעבר. למשל, אם אנחנו רכשנו בעבר פוליסת בריאות או קיבלנו ממקום העבודה פוליסה והיא עדיין קיימת, אזי אתר הר הביטוח ידע לאתר אותה ולהציג בפנינו את הנתונים הרלוונטיים עליה.

חשוב לומר, האתר לא רק מספק לנו מידע אודות הפוליסות השונות הוא גם מספק לנו את המלצות כיצד להתנהל, כיצד עלינו לפעול מול הפוליסות השונות, איך אנחנו יכולים לחסוך בעלויות, כיצד אנחנו יכולים לצמצם את כמות הפוליסות ולהתנהל איתן בצורה נכונה וחכמה יותר.

למה אנחנו צריכים לעשות סדר עם הפוליסות שלנו?

חשוב מאוד שנעשה סדר עם הפוליסות שלנו משתי סיבות פשוטות. סיבה אחת היא החיסכון בעלויות. אין צורך לשלם על פוליסות שאנחנו לא עושים בהן שימוש, כפי שאין צורך לשלם על פוליסות שאנחנו לא משתמשים בהן כלל.

סיבה שנייה, ברגע שאנחנו עושים סדר עם הפוליסות שעומדות לרשותנו, אז יש לנו יותר מידע ואנחנו יכולים להתנהל בצורה הרבה יותר חכמה, הרבה יותר מדויקת וכמובן חסכונית. אנחנו יכולים לדעת אילו זכויות עומדות לרשותנו, כיצד אנחנו יכולים לממש אותן ולהשתמש בהן במקרים שונים. בסופו של דבר, זה יעזור לנו בכל עת שנצטרך להשתמש בפוליסה כזו או אחרת.

הר הביטוח פוליסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד