י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זכה לברכת הגר"ח

בנו של המגיד שיעור התחתן: "אנשים עם מוגבלות יכולים לכבוש את העולם"

החתן והכלה: בעלי מוגבלויות שנישאו לאחרונה והצליחו לרגש רבים | האב הוא המלמד והמגיד שיעור המיתולוגי ממנצ'סטר | בני הזוג זכו לברכה מהגר"ח קנייבסקי, ושיחה מיוחדת מנשיא המדינה

בנו של המגיד שיעור התחתן: "אנשים עם מוגבלות יכולים לכבוש את העולם"
חופת ג'וש ורעייתו במנצ'סטר צילום: באדיבות המצלם

לפני כחודש נישא עיתונאי 'מעריב', ג'וש ארונסון, לרעייתו אסתר אולמנן, בחתונה יוצאת דופן במנצ'סטר שבאנגליה. ג'וש בן 35 נולד על הרצף האוטיסטי, לאביו הרב נחום ארונסון, המלמד המיתולוגי של ישיבות וסמינר מנצ'סטר, ששימש בין היתר כמגיד שיעור בישיבת 'עזרת תורה', שהיו תחת נשיאותו של הדיין הגה"צ רבי אשר יעקב ווסטהיים זצ"ל.

ג'וש עם אביו המלמד והמגיד שיעור המיתולוגי - בחתונה 

סיפור החתונה המיוחד של שני בני הזוג המוגדרים כ-"בעלי מוגבלות" אשר מנהלים אורח חיים תקין (מבשלים, מנקים, עושים קניות, עובדים במקצועיות וכו') ריגש רבים והגיע עד לנשיא המדינה בוזי הרצוג שהתקשר במיוחד לברך את החתן הטרי.

החתן המרוגש, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מעבר לשיחה המרגשת מהנשיא, זכה הוא ורעייתו אסתר בברכה מיוחדת לכבוד החתונה משר התורה - הגר"ח קנייבסקי.

חבריו של החתן סיפרו ל'בחדרי חרדים' על תחומי העיסוק הרבים בהם הוא לוקח חלק ואמרו כי "ג'וש משמש דוגמה ומופת לאדם אשר לא נותן לשום מכשול או מגבלה לעמוד בדרכו" ובירכו את הזוג הצעיר "ג'וש ואסתר, אנו מאחלים לכם הרבה אהבה ובריאות, ואת כל הטוב שבעולם!".

ג'וש עם בני דודיו - המנחה ויועץ התקשורת מנחם וירח טוקר 

במהלך השיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר ג'וש, כי אביו הרב נחום ארונסון בנו של החזן המיתולוגי מאמסטרדם אהרון ארונסון ז"ל שהלך לעולמו בגיל 100 לפני כשנתיים, עלה לפני כשבועיים ארצה ומתגורר בירושלים. עוד הוא מספר בגאווה משפחתית כי אחותו של אביו זאת רבקה טוקר - אמם של המנחה ויועץ התקשורת מנחם וירח טוקר. 

סיפור הצלחה מרגש שמוכיח - אנשים עם מוגבלות יכולים לכבוש את העולם.

הרב חיים קניבסקי יצחק בוזי הרצוג נשיא המדינה בעלי מוגבלויות עזרת תורה הרב יעקב אשר ווסטהיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד