י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אורלי לוי תכהן כיו"ר הועדה לזכויות הילד

חברת הכנסת מהליכוד תכהן כיו"ר הועדה לזכויות הילד, שהפכה לועדה קבועה • יו"ר הכנסת: "אורלי התמקדה בנושא מיומה הראשון בכנסת, וכולנו מברכים על כך"

אורלי לוי. צילום: פלאש 90
אורלי לוי. צילום: פלאש 90

ח"כ אורלי לוי-אבקסיס מהליכוד-ביתנו נבחרה היום (ב) פה-אחד ליושבת ראש הוועדה לזכויות הילד בכנסת. זוהי כהונתה השנייה בתפקיד, לאחר שכיהנה בו גם בכנסת הקודמת.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר בישיבת הוועדה: "מן היום הראשון שלה בכנסת בחרה לוי-אבקסיס בנושא ילדים בסיכון, התמקדה בו וקידמה אותו, וכולנו שמחים ומברכים על כך".

היו"רית החדשה הבהירה: "יש לנו תכנית עבודה מאוד מפורטת, אך נעשה עוול לנושא בכך שמעמד הוועדה בכנסת איננו קבוע עדיין, והיא מוגדרת 'מיוחדת' בלבד. כל מיני רפורמות נתקעות בגלל שהם מטופלות במקביל בוועדות אחרות".

לוי-אבקסיס שיבחה את מעמדו של מרכז המידע והמחקר של הכנסת, וקראה להגדיל את מספר החוקרים "המאפשרים על ידי עבודתם ומחקריהם את עצמאותם של חברי הכנסת, להחליט על פי נתוני אמת".

יו"ר הכנסת אדלשטיין הדגיש בתשובה, כי הפיכתה של הוועדה לזכויות הילד לוועדה קבועה, חייבת להיות כרוכה ברפורמה-כוללת של נוכחות חברי הכנסת בוועדות.

ח"כ פנינה תמנו-שטה (יש עתיד) סיפרה כי כח"כית חדשה הוצע לה לקחת כדוגמא את פעילותה של אורלי לוי-אבקסיס, והוסיפה: "השיח הציבורי פגום, בכך שהוא רואה את הילדים כנטל ולא כנכס".
אורלי לוי אבוקסיס ועדה מינוי פנינה תמנו שטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד