כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מבצע חסר תקדים: מגשימים חלומות עם סימילאק למהדרין

סימילאק למהדרין ורשת "בייבי סטאר" במבצע חסר תקדים: מגשימים חלומות עם סימילאק למהדרין • שלושה מסלולי הגרלה לבחירה אישית, שלושה פרסים יוקרתיים מדי שבוע ועוד עשרות זכיות יומיות שוות במיוחד

סימילאק
סימילאק

סימילאק למהדרין, תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל, בשיתוף עם רשת בייבי סטאר, מאפשרים לכם להגשים את החלום האישי שלכם.

מבצע "מגשימים חלומות עם סימילאק למהדרין" מאפשר לכל אחת ואחד להגשים את החלום הפרטי שלהם בצורה פשוטה וקלה. קונים סימילאק למהדרין, שומרים את הוכחת הקנייה, מתקשרים לטלמסר שמספרו: 03-6060604, מזינים את פרטי הקניה ופרטים נוספים ונכנסים להגרלות השבועיות והיומיות.

בכל שבוע יוגרלו שלושה פרסים יוקרתיים בשווי אלפי שקלים, כאשר לכל משתתף תינתן האפשרות לבחור באחד משלושת המסלולים התאימים להגשמת החלום האישי שלו:

• מסלול ראשון: עגלת תינוקות יוקרתית בכל שבוע לבחירה מאחד המותגים המובילים: Bugaboo, Icandy, Mutsy, Oyster Baby Joger ועוד ברשת בייבי סטאר.
• מסלול שני: חדר תינוקות מושלם בכל שבוע הכולל שידה, מיטת תינוק ומזרן ממגוון רהיטי טל או רהיטי סגל ברשת בייבי סטאר.
• מסלול שלישי: תווי קניה בשווי 3,000 ₪ בכל שבוע למימוש ברשת בייבי סטאר.

בנוסף מדי יום יוגרלו חמישה זוכים שיזכו בתלושי שי בשווי 100 ₪ לקניה ברשת בייבי סטאר, וחמישה זוכים בפחית סימילאק למהדרין מתנה.

כל פחית מאפשרת השתתפות אחת בהגרלה, ככל שתרכשו יותר פחיות, סיכויי הזכייה יהיו גדולים יותר. בכפוף לתקנון המבצע.

את מבצע מגשימים חלומות יזמו באבוט, יצרנית סימילאק למהדרין כדי להעניק לכל אם הזדמנות להגשים חלום אישי יקר, שלא תמיד נמצא בהישג יד, ולזכות במתנה יוקרתית ואיכותית, להנאתה ולהנאת התינוק. מבצע ההגרלות מחזק את ערכי המותג, סימילאק למהדרין, ששם לעצמו מטרה לאפשר לאמהות להעניק לילדיהן את הטוב ביותר.

יעל רבהון, מנכ"לית אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין: "אנו שמחים להשיק את מבצע "מגשימים חלומות עם סימילאק למהדרין" ולהעניק לאמהות הזדמנות להגשים חלום, ולזכות במתנות יוקרתיות עבור תינוקם. פעילות זו היא אחת מתוך מגוון רחב מאוד של פעילויות ייחודיות שיוזמת סימילאק עבור הציבור החרדי, מתוך מטרה לתת ערך מוסף לקשר של נתינה ומסירות בין אמא לילד, ולרצון של כל אם להעניק לתינוקה את הטוב ביותר."

אברי קציר מנכ"ל בייבי סטאר: "כרשת המספקת לצרכנים את המוצרים האיכותיים ביותר במחיר הטוב ביותר, אנו שמחים לחבור לאבוט, יצרנית סימילאק למהדרין, במבצע שהוא חלומה של כל אם. בחרנו להעניק לזוכות פרסים יקרי ערך ממיטב המותגים, המשלבים יוקרה ואיכות, שיעניקו להן שעות של הנאה וחוויה."

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות ואחיות טיפת חלב, בטלפון 1800-65-65-01.



סימילאק מבצע בייבי סטאר חלומות מהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד