כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הגבאי של האדמו"ר מבוסטון: חשבו שאנחנו המחבלים

יד ימינו של האדמו"ר מבוסטון, מראשי 'רפואה', משחזר את רגעי האימה • "ארבעה שוטרים שלופי אקדחים הצמידו אקדח לראשו של חבר שלי. חשדו שהוא מחבל המתחזה לחרדי"

הפיגוע בבוסטון. צילום מסך
הפיגוע בבוסטון. צילום מסך

דקת דומיה לזכר הרוגי הפיצוצים במרתון בוסטון נערכה אתמול (ב) בבוסטון. העיר, על מיליוני תושביה, עמדה בדומיה ונזכרה בטראומה ובטלטלה שעברה עליה לפני שבוע.

נפתלי פרקל, יד ימינו של האדמו"ר מבאסטאן, מראשי ארגון 'רופא' הפועל בעיר, משחזר את רגעי האימה שהגיעו לשיא ביום שישי האחרון: "בית המדרש שלנו ממוקם בשכונת ברוקליין. המרתון עבר ממש בפתח בית המדרש. כל שנה הוא עובר במסלול הזה. הפיגוע אירע במרחק קילומטר מאיתנו.

"האמת שבזמן הפיגוע, עוד לא ידענו את ממדי המקרה, מה שכן ראינו, שמחצית השעה לאחר מכן הופיעו בפתח בתי המדרש ותלמודי התורה שוטרים, שהוצבו בפתחי המוסדות. אז התחלנו להבין שמדובר באירוע חבלני. אבל השיא של המתח התחיל כבר ביום חמישי והגיע לשיא ביום שישי. המשטרה וכוחות הביטחון כבר הבינו כנראה שמדובר באירוע על רקע לאומני. אני ועוד אברך נסענו ביום חמישי, כל אחד ברכב נפרד, לפגישה ליד המקום שאירע הפיגוע.

"ידידי האברך הבחין בהתקהלות שחסמה את דרכו, עצר את הרכב, ויצא לבדוק מה קורה. אני עצרתי מאחוריו וטלפנתי אליו בסלולארי לבדוק מדוע עצר. לפתע אני רואה ארבעה אנשי ביטחון שלופי אקדחים מקיפים את האברך ומצמידים את האקדח לראשו. מישהו חטף את הסלולארי שלו, ידידי כרע על ברכיו ונשכב על הכביש, כשפניו כלפי מטה, אחד השוטרים הניח אזיקים על ידיו מאחור. הדרמה ארכה כמחצית השעה, שבמהלכה נשאל ידידי הרבה שאלות. התברר כי השוטרים חשדו שהוא המחבל והוא מתחזה לחרדי. רק לאחר שנוכחו שידידי הוא אברך ישר ותמים, הוסרו האזיקים מידיו, והשוטרים התנצלו".
בוסטון מרתון פיגוע חשד משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד