י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון ההדברה של משפחת גרוס

שמונה שנים אחרי: אברהם פריד הבטיח וקיים • צפו

אברהם פריד הפתיע את בני משפחת גרוס, שאיבדו שתי בנות/אחיות בעקבות הדברה רשלנית בביתם לפני כשמונה שנים. שני הבנים הגדולים אושפזו במצב קשה וזכו לביקורו של גדול הזמר, שבאותו מעמד תועד מבטיח לאחים שיבוא לשמחם בשמחת בר המצווה • המעגל נסגר במוצ"ש האחרון

שמונה שנים אחרי: אברהם פריד הבטיח וקיים • צפו
אברהם פריד צילום: יח"צ

גדול הזמר החסידי אברהם פריד סגר מעגל וקיים הבטחה אחרי כשמונה שנים. בכ"א שבט תשע"ד התרחש אסון נורא שזעזע את העם היהודי כולו בארץ ובעולם. שתי אחיות, אביגיל ויעל ע"ה ממשפחת גרוס המתגוררת בירושלים, נפטרו כתוצאה מהדברה רשלנית שבוצעה בביתם.

שני אחיהן, רפאל שלמה ויצחק אייזיק וכן שני ההורים שמעון ומיכל גרוס אושפזו בבית החולים, כאשר האחים במצב קשה וההורים במצב קל. בשלב מסוים אף נוסף שם לשמם של האחים; 'חיים' מיכאל שלמה ו'רפאל' יצחק אייזיק. במהלך אשפוזם זכו האחים לביקורים מחזקים רבים, בהם ביקור של הזמר אברהם פריד, ששר לילדים את שיריו האהובים. באותו ביקור הבטיח פריד להגיע ולשיר בשמחות בר המצווה שלהם.

עוד בנושא:

אסון ההדברה בבית משפחת גרוס

ואכן במוצאי השבת האחרונה פרשת תולדות מלאו 13 שנים לנער רפאל יצחק אייזיק שיחי', ומי שהפתיע את כולם ונכנס לפתע כאחד האורחים, הוא לא אחר מאשר הזמר אברהם פריד, שאף כיבד את המשפחה מגרונו ושר שירי הודאה להשי"ת, לצד ריקודים עם בני המשפחה וחתן השמחה.

יצוין כי הילד חיים מיכאל שלמה חגג את בר המצווה שלו כבר בשנה שעברה, אך בשל מגבלות הקורונה נבצר מפריד להגיע ולהשתתף בשמחה.

מאז אותו אסון, זכו בני הזוג שמעון ומיכל גרוס לחבוק עוד בן ושתי בנות. 

מזל טוב והרבה נחת מכל הצאצאים.

אברהם פריד אסון הדברה אסון משפחת גרוס בר מצוה שמעון גרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד