כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ממשיך לשווק: השר אריאל עם הפנים לראש העין

אלפי יחידות בניה ייבנו בשכונה שעתידה לכלול 16,000 יחידות דיור, והיא תתווסף לשטח העיר ראש העין • לצורך הפרויקט הושקעו מאות מיליונים בשיפוץ תחבורתי

צילום: קובי גדעון לע"מ
צילום: קובי גדעון לע"מ



שר הבינוי והשיכון אורי אריאל הכריז היום (ג), יחד עם ראש עיריית ראש העין משה סיני ומנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר, על הוצאתו לדרך של מתחם המגורים הגדול ביותר באזור המרכז. השלושה סיירו הבוקר במתחם השכונה החדשה והתרשמו מהתקדמות עבודות הפיתוח.

ראש העין מהווה את אחד ממרכיבי הפתרון למצוקת הדיור באזור המרכז, לצד המשך תכנון ושיווק קרקעות במרכז, בפריפריה ובכל רחבי הארץ. בסיום התהליך צפויה ראש העין למנות כ-100,000 תושבים. המדינה השקיעה עד כה בפיתוח השכונה 470 מיליון שקל ותשקיע עוד מאות מיליוני שקלים בהמשך.

במהלך הביקור הוכרז על שחרור אלפי היתרי בניה לאלפי יחידות דיור ראשונות בשכונה שעתידה לכלול כ-16,000 יחידות דיור, שיתווספו לשטח השיפוט של ראש העין. יש לציין כי לטובת הקמת השכונה הוחלט על השקעות תחבורתיות בהיקף של מאות מיליוני שקלים ובראשן הקמת מחלף על כביש 5 והקמת כביש עורקי בעלות של כ-300 מיליון שקלים. החלטה זו מהווה הסרת חסם מרכזי שמנע את בניית השכונה עד עתה.

בסיום הסיור התכנסו כל המשתתפים בעיריית ראש העין לישיבת עבודה עם כל הגורמים המקצועיים, כשברקע הרצון לקדם פרויקטים נוספים ברחבי הארץ ולסייע לדור הצעיר במדינה במאמץ לקדם פתרונות דיור, כפי שנעשה בראש העין. כמענה לזוגות צעירים סוכם בין משרד הבינוי והשיכון ועיריית ראש העין על תמהיל דירות הכולל גם דירות קטנות וגם מכרזי מחיר למשתכן שנסגרו לאחרונה במחיר אטרקטיבי במיוחד. שר הבינוי והשיכון אמר כי בכוונתו להמשיך ולשווק דירות קטנות בכל מקום בו הדבר ניתן לצד דירות מוזלות ודירות להשכרה ארוכת טווח. יצוין כי במסגרת מכרזי מחיר למשתכן כבר שווקו כ-450 דירות בשכונות החדשות עם הנחות משמעותיות על מחיר השוק.

בכוונת רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון לשווק כ-1,500 יחידות דיור נוספות בתקופה הקרובה.









אורי אריאל ראש העין בניה דירות מחלף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד