י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ירד מתחת לרדאר

החתן שהתחזה לחרדי לא מפסיק להפתיע: למד במכון טכנולוגי בישראל

ככל שחופרים בעברו של החתן המתחזה שהונה בת ישראל ונישא לה לפני כחודש בניו יורק, מתגלים פרטים חדשים שמדהימים עוד יותר את שומעיהם. מסתבר כי המוסלמי הלבנוני למד במכון טכנולוגי בישראל ואף ניסה להתקבל לעבודה עם קו"ח מרשימים למדי | כל הפרטים החדשים

החתן שהתחזה לחרדי לא מפסיק להפתיע: למד במכון טכנולוגי בישראל
החתן המתחזה צילום: באדיבות המצלם

על פי קורות החיים ששלח אליהו חליווה המוסלמי מלבנון, שהתחזה לחרדי ונישא לחרדית בניו יורק, לחברת תקשורת יהודית בניו יורק, מסתבר כי הוא למד במכון טכנולוגי בישראל.

ל'בחדרי חרדים' הגיעו קורות החיים של חליווה, שפנה עמם למשרד טכנולוגי גדול בניו יורק כדי להתקבל לעבודה. בקורות החיים נכתב, כי ב-2019 הוא למד במוסד טכנולוגי בישראל, הוא גם התנדב בארגון סטודנטים יהודי בטקסס וגם היה פעיל בארגון פרו ישראלי. בנוסף, על פי חשבון הטוויטר שעל שמו, הוא היה תומך נלהב של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ.

בקורות החיים שלו צוינה כל ההתמחויות שלו והן רבות, על פי קורות החיים שלו, הוא מומחה לסייבר ולאבטחה מפני פריצות, הוא גם לימד סטודנטים לטכנולוגיה ולהנדסת תוכנה.

'בחדרי חרדים' שוחח עם בעל החברה שלא רצה להזדהות בשמו מסיבות מובנות, מפאת הרגישות לא נוכל לפרסם את קורות החיים של אליהו או אפילו חלק מהן.

חשבון הלינקדאין (רשת חברתית מקוונת) של החתן נמחק אתמול (שני) בסביבות חצות ליל, וזאת לאחר שהיה פעיל בו עד השעה 23:00 לערך, לאחר חיפוש בגוגל, התברר כי חשבון הפייסבוק שלו נמחק וחשבון הטוויטר שלו לא פעיל מזה תקופה ארוכה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ניו יורק החרדית כמרקחה סביב בחורה חרדית שנישאה במרמה והונאה למוסלמי ממוצא לבנוני שנטמע בתוך הקהילה היהודית כחרדי לכל דבר. בחתונה שנחגגה לפני כחודש ימים השתתפו מאות מבני הקהילה החרדית בברוקלין.

עוד בנושא:

הסערה והגרסאות: החתן המתחזה - יהודי או מוסלמי?

פרטים חדשים על סערת נישואי החתן הלבנוני עם הכלה החרדית

הרב שגידל את החתן המתחזה וחתם על הכתובה מגיב לסערה

על פי הדיווחים מגורמים בקהילה האורתודוקסית בטקסס, החתן פגש את הכלה באופן אקראי וכי הכלה מגיעה ממשפחה חרדית מיוצאי סוריה. החתן בתחילה לא ידע שהיא יהודייה, היא לא ידעה שהוא לבנוני, כשהוא ראה כי הקשר נרקם, הוא ניצל את היותו חלק מהקהילה היהודית בטקסס, כשהכלה בטוחה שהוא יהודי, וכך הם התחתנו.

לאחר שהכלה גילתה בביתם כי בעלה הטרי מחזיק דרכון לבנוני עם שם אחר מזה שהכירה - אליהו חליווה, היא שיתפה את חששה עם בני משפחתה וחברים, שהודיעו על כך לרשויות. האישה ידעה שהחתן שהתחזה לשם 'אליהו' הוא יהודי מלבנון, אך מעולם לא פקפקה בכך שהוא היה יהודי מכיוון שהוא היה נראה "חרדי" לכל דבר ועניין ואף דיבר עברית שוטפת. היה לו גם סיפור משכנע על נסיבות הנתק ממשפחתו. בנוסף, הוא היה מזוהה עם קהילה חרדית בטקסס במשך כשש-שבע שנים בטרם נישא לה.

הרב יוסף לזרוב, רב קהילת חב"ד בטקסס, שם הסתובב החתן בשנים האחרונות, פרסם כי הוא לא היה מעורב בנישואין של הזוג, אך היה עד בחתונה וחתם על הכתובה לבקשת רבנים מקומיים מוכרים שעליהם סמך כי בדקו וווידאו את יהדותו של החתן.

לדבריו, "האחריות הבסיסית של הרב המחתן בחתונה, זה שמסדר את הקידושין, היא לקבוע את מעמדם היהודי [בירור היהדות] של בני הזוג ולוודא ששניהם יהודים, רווקים ורשאים להינשא זה לזה בהתאם להלכה היהודית".

החתן הלבנוני המתחזה לחרדי חרדים חתונה סיפורה של חתונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד