כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

השדרה הניהולית החרדית של מכבי מתרחבת

ר' אליעזר רוזנברג מונה לסגן מנהל מרחב קריית אתא ומנהל המרכז הרפואי רכסים של מכבי 

השדרה הניהולית החרדית של מכבי מתרחבת
ר' אליעזר רוזנברג צילום: מנחם קאליש

הנהלת מכבי במחוז הצפון מינתה את ר' אליעזר רוזנברג שכיהן עד כה כמתאם קשרי קהילה ואחראי על פניות הציבור במגזר החרדי במחוז הצפון- לסגן מנהל מרחב קריית אתא ומנהל המרכז הרפואי רכסים כשהוא ממשיך במקביל בתפקידו הנוכחי- אחראי על פניות הציבור למגזר החרדי במחוז הצפון. ר' אליעזר רוזנברג, שהתחיל את דרכו לפני כ5 שנים במכבי כמתאם קשרי קהילה, התגלה מהר מאוד כאיש ציבור מוכשר, אהוב על הציבור ומסור לעבודתו. וכך, עם השנים התקדם בתוך המחוז עד לתפקידו הניהולי הבכיר החדש. עם כניסת המינוי לתוקף, ר' אליעזר רוזנברג הוא סגן המנהל והמנהל החרדי הראשון במחוז ומינויו מהווה בשורה משמעותית לחברי מכבי באזור שיזכו למענה קשוב, רגיש, מקצועי ומנוסה מתוך הקהילה.

חברי מכבי ברכסים ובקרית אתא נרגשים לקראת המינוי שישלים את מעטפת השירותים עבורם בהלימה תרבותית לצורכי חייהם. ברכסים ובקרית אתא מעניקה מכבי פריסת שירותים רחבה הכוללת מעבר לרפואה ראשונית, רפואת מומחים ושירותים מתקדמים כגון התפתחות הילד, מרפאת קשב וריכוז, קלינאיות תקשורת, פיזיותרפיה, תרפיה ועוד לצד שורה של שיתופי פעולה ויוזמות שונות שהמחוז מקדם למען בריאות החברים כמו החווה לרכיבה טיפולית בכפר חסידים שבבעלות חרדית ומוקד חירום בימי שישי, וכמובן שירותים משלימים דוגמת מכבי פארם, מכבי דנט ומכבי ממבט ראשון.

כמו כן, המחוז פועל מאז ומתמיד בקשר הדוק עם רבני הקהילות על מנת להתאים את השירותים לצרכי החברים בקהילות השונות וקשובים לכל צורך שמגיע מהקהילה.

ר' אליעזר רוזנברג: "כשאתה פועל מתוך תחושת שליחות, אותה מסירות שמניעה אותך כמתאם קשרי קהילה מול פניה ספציפית של אדם שמבקש סיוע – היא זו שמניעה אותך מול פניות רבות. כעת משימת השליחות כפולה ומכופלת. לאחר 4 שנים של עבודה עם חברי מכבי בחיפה אני ממשיך הלאה- להשפיע ולפעול במקום אחר עבור החברים. חשוב לי להודות למנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, שהוא אבי מהפכת השירות של מתאמי קשרי הקהילה ובזכותו גם נוסדה השדרה הניהולית החרדית במכבי, שמאפשרת מתן מענה טוב לחברי מכבי במגזר החרדי בכל המחוזות. יחד עם 20 מתאמים הפרוסים ברחבי המחוז אני נערך לתפקידי החדש ומודה להנהלת המחוז על האמון".

מכבי שירותי בריאות עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד