י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הותקפה או בדתה?

סערת סילמן: המשטרה תבדוק את טענותיה

המשטרה הודיעה כי החלה בבדיקת הטענה של חברת הכנסת עידית סילמן על תקיפה שעברה לפני מספר שבועות באזור מודיעין. הבדיקה ברקע הטענות כי הח"כית מימינה בדתה את הסיפור לצורך פולטי

סערת סילמן: המשטרה תבדוק את טענותיה
רכב בתדלוק צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

המשטרה החלה הערב (שלישי) בבדיקת טענותיה של יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, בנוגע לתקיפה שעברה לטענתה ע"י אלמוני לפני מספר שבועות בתחנת דלק בעיר מודיעין. זאת, לאחר שקצין הכנסת העביר מידע בעניין שטרם פורסם.

כזכור, במוצאי השבת בראיון תקשורתי אמרה חברת הכנסת עידית סילמן המשמשת בתפקיד יושבת ראש הקואליציה, כי הותקפה שבועיים קודם לכן תקיפה פיזית בעת שתדלקה בתחנת דלק במודיעין.

בעקבות דבריה החל שיח נרחב ברשת ובתקשורת האם המקרה האמור התרחש, ומה שעורר את החשד בדבר אמינות הסיפור הוא העובדה כי סילמן סירבה לומר מתי והיכן הותקפה, כאשר בתקשורת וגם במערכת הפוליטית עלו טענות כי סילמן בדתה את הסיפור לצורך פוליטי.

בעקבות הדברים, נפגשה ביום ראשון חברת הכנסת סילמן עם מנכ"ל הכנסת וסגן מפקד משמר הכנסת ומסרה להם פרטים ראשונים מהאירוע. מאוחר יותר פרסמה את גרסתה המעודכנת כי המקרה היה בכביש צדדי לאחר שיציאה מתחנת הדלק ולא בתחנה עצה כפי שטענה בתחילה.

עידית סילמן תקיפה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד