י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
למרות חוסר המידע

מסתמן: ילדים מתחת לגיל 12 יקבלו תו ירוק לשנה שלמה

למרות מיעוט המידע בנוגע לדעיכת השפעת ההחלמה - שוקלים במשרד הבריאות על מתן תוקף של שנה שלמה עבור התו הירוק של הילדים | בתוך כך, בפייזר הגישו ל-FDA בקשה לאישור מתן הבוסטר לבני 18 ומעלה | כהצדקה לבקשה, הציגו מחקר חדש בדבר השפעות הבוסטר על הגנה מפני זיהומים

מסתמן: ילדים מתחת לגיל 12 יקבלו תו ירוק לשנה שלמה
חיסון. אילוסטרציה צילום: unsplash

במשרד הבריאות שוקלים להנפיק תו ירוק, אשר יהיה בתוקף במשך שנה, עבור ילדים מתחת לגיל 12 שהחלימו מנגיף קורונה. על פי הפרסום ב'חדשות 12', מסתמן כי על אף חוסר במידע בקשר לממוצע זמן דעיכת ההגנה מההחלמה בקרב ילדים, משרד הבריאות יאפשר תו ירוק למשך שנה שלמה מרגע קבלת הבדיקה החיובית. 

כאמור, ההחלטה להענקת הזכאות לתו במשך שנה ולא חצי שנה כפי שקיים בקרב בני ה-12 ומעלה, באה בשל המידע המועט על זמן דעיכת ההגנה הטבעית לאחר ההחלמה בקרב הילדים. 

בתוך כך, הגישו היום (שלישי) בחברת פייזר בקשה לארגון הבריאות האמריקני ה-FDA, לאשר את השימוש במנת "הבוסטר" לכל הזכאים להתחסן. בחברה הצדיקו את הבקשה המחודשת בתוצאות מוקדמות של מחקר ערכה על המנה השלישית בקרב 10,000 אנשים. 

מהמחקר החדש עולה כי החיסון יכול להחזיר את ההגנה מפני זיהום ב-96%, עוד צוין כי תופעות הלוואי של החיסון השלישי דומות לאלו שהתגלו אצל מקבלי שתי הזריקות הראשונות. מטרת פייזר במחקר, היא להציג את הצורך הנרחב במנת הבוסטר. 

בוסטר תו ירוק חיסון ילדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד