כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"אנחנו נרדוף אתכם"

תיעוד: ארסנל הנשק שנתפס הוצג בפני ראש הממשלה

שעות לאחר שהכריזה המשטרה על מבצע נרחב של תפיסת אמצעי לחימה ומעצרם של עשרות אנשי ארגוני פשיעה במגזר הערבי, הגיע ראש הממשלה בנט למטה מחוז תל אביב של המשטרה כדי לראות מקרוב את השלל שנתפס ונשא הצהרה • צפו

תיעוד: ארסנל הנשק שנתפס הוצג בפני ראש הממשלה
ראה"מ בנט במטה מחוז ת"א צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בעקבות מבצע 'אושן' לתפיסת אמצעי הלחימה במגזר הערבי, שהושלם בהצלחה אתמול (שלישי) הודות לסוכן סמוי שהוטמע בתוככי ארגוני הפשיעה במגזר והוגדר כ"תפיסת הנשק הגדולה מקום המדינה", הגיע ראש הממשלה, נפתלי בנט לביקור במטה מחוז תל אביב של משטרת ישראל וסקר את אמצעי הלחימה הרבים.

בהצהרה לתקשורת לצד השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, אמר ראש הממשלה בנט: "משטרת ישראל השלימה הבוקר את מבצע "אושן", מבצע בהיקף חסר תקדים לתפיסת כלי נשק ואמצעי לחימה במגזר הערבי. מדובר באחד המבצעים המתוחכמים והנועזים, ואני רוצה לשבח את המפכ"ל, השר לבט"פ, מפקד המחוז וכל השותפים לתהליך".

וידאו: רועי אברהם, לע"מ | סאונד: ניר שרף, לע"מ.

עוד אמר: "הכרזנו מלחמה על פורעי החוק בחברה הערבית, לא פחות. הקמנו אגף מיוחד לנושא במשטרת ישראל, ואנחנו פועלים. לא מדברים, עושים. הדרך עוד ארוכה, אבל השינוי כבר מורגש בשטח. השימוש המופקר בנשק בחברה הערבית גובה חיי אדם".

לדבריו: "משך שנים נבנה כאן אחד ממצבורי הנשק הבלתי חוקיים הגדולים במזרח התיכון, ואת זה התחלנו לפרק. לאזרחי ישראל הערבים אני רוצה לומר – מגיע לכם ביטחון אישי. לכן, אנחנו כאן, פועלים ונמשיך לפעול. ולפורעי החוק בחברה הערבית, שמטילים אימה, הן על ערבים והן על יהודים - אנחנו לא נוותר, אנחנו ולא נרפה".

ראש הממשלה הוסיף והזהיר את ארגוני הפשע: "אנחנו רואים אתכם, ואנחנו נרדוף אתכם עד אחרון הנשקים ועד אחרון העבריינים שמטילים אימה על הסדר הציבורי. אנחנו נבוא איתכם דין וחשבון, אנחנו נעמיד אתכם לדין ואתם תשלמו. מבצע "אושן" הושלם בהצלחה. מכאן פנינו אל המבצע הבא, ואל אלו שאחריו", סיכם.

 

לכידת אמצעי לחימה פשיטה משטרתית נפתלי בנט קובי שבתאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד